Halleluja !!

Et musikkinnslag sunget av Fru Redaksjon

Neida… Selvom jeg var en tur nedom bibelbeltet i en barnedåp for noen uker siden så har jeg ikke blitt frelst på noen som helst slags måte…  Jeg hallelujaer  heller ikke pga den tidlige kampen vi skal ha i Oslo på søndagskvelden… Dette er heller ikke noe halleluja fordi jeg for en gangs skyld var trøtt og ville legge meg til å  sove her om dagen…Redaksjonen roper heller ikke Halleluuuja over å kunne se smakebiter av Manfred Baumans kalender på Nettavisen selvom det jaggu fortjener et aldri så lite et.. Ikke er dette noe halleluja fordi Janne Formoe og Jan Fredrik ble sammen og gikk fra hverandre igjen heller..noen må fortelle de at de ikke MÅ fortelle Se & Hør når de skal ha ex-sex…så slipper de sammen/brudd oppslagene hver gang..

Overskriften henspeiler seg kort og godt på denne sangen som min kone har spilt inn… Videoen viser bilder av henne pluss bilder fra en katamaranseiltur vi var på i Karibien for 2 år siden.

Da er det bare å klikke HER

Dette er en hobby min kone har ved siden av å drive med hest og jeg synes hun synger så flott at det fortjener å bli hørt av mange 🙂

…en kattunge i hallelujamodus på min kones skulder!

Så da er det bare å kommentere og skryte uhemmet 😉

15 kommentarer

Siste innlegg