Vi leker ikke med Cubus-unger..!!

“Vi leker ikke med Cubus-unger !!!” 

Tro det eller ei… men dette har altså unger på 4-5 år svart den voksne i barnehagen da den voksne spurte om hvorfor ikke ungene involverte alle sammen i leken…

Hvor tror dere ungene har dette fra?

Og nei da.,. jeg kritiserer egentlig ikke dere som på død og liv skal ikle ungene deres merkeklær til tusenvis av kroner.. Unga driter -bokstavelig talt- stort sett i hva de har på seg de sålenge de får være ute og leke eller inne og leke..

Men, dere foreldre som liker det dyrere… kan dere ikke holde kjeft når unga hører på?

Jeg er intenst glad for at jeg ikke har opplevd at ungene mine har kommet grinende hjem pga snobber på 5 år..

 

10 kommentarer
    1. Det er jeg også. Dessuten håper jeg barna mine vokser opp med litt viktigere verdier enn hva de bærer på kroppen. Hvor mange luer kan man sende til trengende for 1600,- ? uniformer i barnehage og skole hadde vært noe.
      God helg 🙂

    2. MrsJuliet: For meg må foreldre gjerne være så snobbete at det regner inn i nesa… men ikke overfør sånt til ungene.. barn har ikke det filteret om skal til…..det gjelder forøvrig mange voksne og… 🙂

      God helg til deg og 🙂

    3. Å himmel… Dette kommer ikke fra barn! Dette er snobbete voksne med noe seriøst galt oppi toppen!
      Blir skikkelig provosert når jeg hører slikt!

    4. Fy faan… jeg blir helt kvalm… *pjuke*
      Watteføkk har gått i vranglås i huene på disse foreldrene? Her nede er det takke fanden lite sånt merkepress, her er det kun viktig om buksa er rød eller grønn 🙂

    5. Nemi Rebella: Snodig nok så hadde jeg blå bukser stort sett som liten men de forvandla seg alltid til dels grønne av all grønsken jeg fikk på de av leking 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg