Merkeklær-vås !

Geriatriksredaksjonen kan jo ikke annet enn å legge hodet litt i bløt og på skakke og prøve å kommentere litt rundt dette med merkeklær og unger og rosabloggere og dårskapen spesielt ei ung dame presterer å få dytta ut av hodet sitt… Redaksjonen er selvfølgelig klar over at den unge frøkenen tjener pengene sine på å provosere nok til at folk klikker seg inn på bloggen hennes og skulle vel egentlig ønske at folk slutta brått nå..ga henne en lekse… Tvang henne til å måtte gå på sosialen for å fortelle at hun trenger penger til ei bukse til 3500,- til sin lille prinsesse.. -for noe annet enn det duger jo ikke-… Det er sikkert ingen smerte for Nettavisen -som jo eier blogg.no- at den samme unge rosablogger lirer av seg platthet etter platthet om livet og samtidig øser ut av seg all sin livsvisdom, for Nettavisen tjener vel og på dette?… Kanskje ikke like grovt som de som sitter å lager luer til unger som selges for 1400 kroner stykket selvfølgelig..men noe tjener de nok…

Geriatriksredaksjonen kan heller ikke la være å undre på hva som kommer til å skje med ungene til disse rosajentene i fremtiden…og siden Redaksjonen ikke går av veien for bruke hodet til annet enn å nikke en fotball eller headbange på seg vondt i nakken så tillater Redaksjonen seg på å tenke seg til hvordan fremtiden kanskje kommer til å se ut…da i form av et aldri så lite intervju..en eller annen gang…med et rosa-barn i voksen alder…

Journalist: Din mor var jo som kjent en av disse rosabloggerne.. Hvordan var barndommen din?

“Nei du vet… jeg satt mye stille da… Mamma dressa meg jo opp i 10 000 kroners outfiter hver eneste dag så alt jeg fikk lov til var å se på at de andre ungene lekte ute i gaten”.

Journalist: Men du gikk vel i barnehagen? Du lekte vel med barna der?

“Nei.. der hadde mamma laget regler for personalet… jeg måtte være inne da det var sølete ute..så jeg var mye alene der og… og dessuten så sa mamma at jeg ikke fikk lov å leke med Cubus-unger”,…

Journalist: Hvordan hadde du det i ungdomstiden da? Da var det vel lettere for deg?

“Du vet.. jeg var mye hjemme…var ikke så mye på skolen..fikk masse fravær.. kunne jo ikke gå dit med de vanlige klærne jeg måtte begynne å bruke etter at bloggen til mamma ikke skaffet inntekter lenger..”

Journalist: Hvordan ser fremtiden din ut da tror du?

“Nå i første omgang skal jeg være med på Luxusfellen…mer enn det vet jeg ikke…”

Journalist: Takk for praten.

6 kommentarer
    1. Ha ha suuuupert innlegg :)) det er jo akkurat sånn det blir. Barn med dyre merkeklær får ikke lov å leke normalt, da blir klærne ødelagt. og ikke får de leke med “cubus” unger… uff…

    2. Herlig, som vanlig 🙂 anbefalar å gå innom monstersnupp.blogg.no idag.. Du har kanskje lese hos ho, kanskje derfor du skriv dette innlegget også idag? ho har fått hundrevis av kommentarar på sitt fantastiske innlegg om dyre barneklede 🙂 hot topic om dagen. Det likar vi !

    3. hehe, er gla jeg bare er meg sjæl jeg…i slitte olabukser uten merke, og kjippkjapper året rundt. Det er en befrielse å slippe å tenke på mote og styr og ting og tang. Heldigvis så er dette motehysteriet IKKE meg…fyfader å slitsomt det må værra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg