Slengpupper vel…!!

Da jeg her om dagen leste Pappahjerte sin blogg og hans glede over sitt barns fremskritt og poetri så kom jeg på en hva vi synes var en særs morsom opplevelse med vår førstefødte sønn.. Han var vel rundt 3 år eller noe.. Han var i stuen der vår stasjonære pc stod.. Han klatret opp på stolen, satt seg til og begynte trykke på tastaturet meget konsentrert. Da han så ble spurt hva han gjorde…så var  svaret at han søkte på google.. Hva søker du etter da ble oppfølgingen… Og hva annet enn et kontant og kortfattet svar kom tilbake: Slengpupper vel….!

Siden vi først er inne på nakenhet… så må det jo nevnes dette med Linnea Dale..dere vet hun fra Idol og Donkey Boy… Et av de store oppslagene i Dagbladet i disse dager er jo at Linnea er veldig glad i nakenhet…ooooog har laget en video… Vel, hey hey og hemst mycket hey tenkte jo selvfølgelig jeg da jeg leste dette oppløftende utsagnet og måtte jo sjekke ut denne videoen.. Skuffelsen var jo til å ta og føle på da jeg oppdaget at A) Ikke synes jeg sangen hennes var fin.. og B) Ikke var a naken heller…

Litt OL stoff må jeg jo og ha med… dog kanskje mer på den morsomme og bisarre siden… Ekteparet Gary (47) og Angelica (48) fra Dominica hadde reist til OL som Dominicas eneste representanter for å kjempe mot Bjørgen og Nordthug i skisporet.. Dominicas tropp bestod i tillegg til ekteparet av en trener og en smører… Dessverre så ble de begge arbeidsløse fordi Gary glemte seg bort og pussa tenna i springvannet og har tilbragt hele OL på ramma med dobbeltsidig rennaræv og raufoss om hverandre mens Angelica på sin første treningsrunde prøvde å lage hull i et gjerde med ansiktet sitt og har ligget hele OL i sykesengen mellom operasjoner…

Det har videre kommet frem i lyset at ABBA gikk med alle disse snodige klærne sine for å slippe skatt… Det viser seg nemlig at om klærne er ille nok så slipper man skattefordel på klær fordi klærne da ikke brukes i dagliglivet… Shit… har ikke vi alle da penger til gode etter å ha gått gjennom 80-tallet med de klærne vi brukte…?

Fra og med neste år må du dokumentere og loggføre all oppussing du gjør i ditt eget hjem… dette da for å prøve å få inn mer skattekroner selvsagt… De neste planene fra Regjeringen er at fra 2023 må du begynne å loggføre hver gang du er på do… om du gjorde bimmelim eller bommelom.. og anta vekt på samlet bommelomslipp…dette da for å kunne vise om doen er utslitt eller ikke når du skal selge boligen din..

10 åringen fra Fagernes som tyvlånte bilen til pappaen sin har vært frempå igjen.. denne gang tok han sin tantes bil og satte avsted.. Denne gutten, eller dvergen uten førerkort som han kaller seg selv, vil så veldig gjerne til bestemoren sin… jeg synes jo familien bør ta hintet nå og ta seg en tur.. Strengt tatt er det vel ikke mange karrieremuligheter for denne gutten i fremtiden om man ser på dagens interesser.. Pr nå ser jo “biltyv” ut som den med sannsynlige retningen… man kan undre seg på om denne 10 åringen heter Frank-Ronny… Frank-Jonny…. Raymond… eller lignende…

Dagbladet kan i dag melde om at det blir en finale i OL’s ishockeyturnering mellom nordisk og amerikansk hockey… Dagbladet tar jo da skikkelig feil… om man ser på de 4 troppene som er igjen; Sverige, Finland, Usa og Canada og sier at alle troppene er på 24 spillere.. så har ca 80 av 96 spillere sin daglige arbeidsplass i NHL…på Sverige så er det feks kun 1 spiller som ikke er i NHL til daglig…

Avslutningsvis må det jo nevnes at Sveriges medaljehåp i kunstløp ikke kom seg videre til friløpet…hun uttalte følgende: “Jeg skjønner ikke hva som skjedde”…. Vel, jeg kan jo selvfølgelig som alltid hjelpe jeg siden ingen andre tydeligvis har fortalt deg det enda…: Du datt på rævva!!!

6 kommentarer
    1. Haha har ikke sett den Linnea Dale-videoen selv men har fått med meg oppstyret. Og ja, synes det blir så kleint når norske kjendiser skal gjøre som de internasjonale og “spille på sex”. Miley Cyrus får det til – Linnea Dale not so much….

    2. Sant. Norge unner stort sett ingen noe.
      Men irriterer meg når de lager et poeng av at hun liker nakenhet. Hvem gjør ikke det, liksom? 😉

    3. eksfruer: Vel… VG/Dagbladet osv lar ingen sjanse gå fra seg til å få skrevet: Naken, Sex, Dildo, Orgasme eller Pupp så mye som mulig…og da gjerne med et bilde eller to.. Så såklart når en pop-jente sier hun liker nakenhet (og mener sikkert hjemme med typen sin) så er det vill oppstandelse i redaksjoner i hele Norge 😉

    4. Den skal tidlig krøkes falt i mine tanker da jeg leste om din sønn og dvergen på 10 år… Selv føler jeg meg som Gary, damene på apoteket mottar meg snart som et familiemedlem når jeg kommer etter nye piller – og fastlegen min er sikkert millionær, forresten det har han nok vært lenge. Sukk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg