Ringerike Sykehus…

Takk skal dere ha !!

Jeg vil gjerne benytte den muligheten jeg har her på bloggen til å uttrykke min nesegruse beundring over den jobben dere ansatte gjør for pasientene på sykehuset. Sykepleierne, pleierne og legene er koselige, hyggelige, blide, dyktige, profesjonelle, inkluderende og servicemindede utover det jeg trodde var normalt:)

Det blir vel galt å si at det var en fryd å være innlagt…men når jeg først var det så tusen tusen takk for all hjelp til alle jeg var i kontakt med 🙂

Det kommer vel heller ikke som noen stor overraskelse at jeg ikke husker ett eneste navn på noen av sykepleierne, vel annet enn hu som het Line, så blir vanskelig å si mer enn at jeg ba moren til Runar som jobber i resepsjonen på L2 hilse til de jeg ikke fikk sagt “ha det, og takk” til.

Min “rekke” av steder denne gang var : røntgen, poliklinikken, legevakten, poliklinikken igjen og avdeling L2. Håper noen av dere blir vist denne takken 🙂

Og takk til kona som holdt fortet hjemme 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg