Panthers og Bollemus !!

Bollemus & Flaggermus..!!

Jeg gjør det igjen…jeg går lenger enn alle de andre… Jeg viser bilde av bollemus og flaggermus på bloggen.. Ikke som teaser selvsagt, man må nok klikke seg inn og scrolle ned for å få se 🙂

I dag er det altså klart for årets siste hjemmekamp for Ringerike Panthers.. Og like sikkert som at det sitter en mengde redaktører rundt om i landet nå med orgasme i ørene, øynene og lommeboka over landets plutselige interesse for hva menn og kvinner kaller”the female bodyparts” og den plutselige revolusjonen i å trykke de samme navnene i blekk på papir og nett….ja like sikkert som det er det at det kommer til å bli en flott forestilling i kveld i Schjongshallen.

Panthers tar imot bunnlaget Furuset..som stort sett ikke spiller som et bunnlag men dessverre er litt som en maratonløper som kun orker å løpe 39 km og må krabbe resten av veien.. Kravstore som vi er så forventer vi seier så vi kan klappe gutta av hjemmeisen for siste gang denne sesongen…..vel ikke jeg da..går ikke an å klappe med en hånd..mulig jeg slår meg på låret…hvis jeg ikke har en kaffekopp i handa da…da blir jo det litt dumt..

I dag skal vi applaudere gutta… Vi skal applaudere Martin og TUT.. Vi skal applaudere Stig, Cecilie, Tormod og Stegan.. Vi skal applaudere Randi.. Vi skal applaudere vafler så gode at kirkegruppene i Ringerike sender spioner inn for å hamstre… Vi skal applaudere kaffe så sterk at Torkild Ravndal smakte og fikk en tåre i øyekroken.. Vi skal applaudere oss selv som er så glade at vi knæpper med fingrorna…og stamper med føttorna.. I dag skal vi ha det gøy og vi skal nyte det som skjer ute på isen og vi skal applaudere en brillefin 4 plass i årets 1 divisjon ishockey!!

Og som lovet.. Bilder av den ekstreme sorten…!!

18 kommentarer

Siste innlegg