Jeg blir gaaal…!

Neida… Jeg blir ikke gal av at det alltid er missmatch mellom sokker som går inn i vaskemaskinen og sokker som kommer ut av vaskemaskinen… Jeg blir heller ikke gal av det faktum at sengetøy knyter seg fast i hverandre helt umotivert i tørketrommelen.. At det skjeve tårn i Piza er nettopp skjevt plager meg heller ikke nevneverdig…det gjør heller ikke det snodige faktum at intelligensnivået på Paradise Hotel deltakere kunne bli lavere enn det har vært..

Hjernen min knyter seg vel heller ikke nevneverdig egentlig over det faktum at Hotel Cæsar fortsatt går på tv.. Den absurde delen av hodet mitt går dessverre faktisk så langt som å humre litt da utforkjørere i Paralympics kjører ut…for helt ærlig..hva mer og værre kan liksom skje..? Skjønt så har hjernen min hengt seg litt opp i spørsmålet : eksisterer tripping som utvisningsgrunn i kjelkehockey??

Alt dette er jo egentlig bare ting å bli irritert av.. Så hva er det som gjør meg gal.. Jo det skal jeg fortelle deg..

P4 spilte Jonny Logan’s Hold me now her om dagen…og ikke bare kunne jeg mesteparten av teksten… Jeg får den ikke ut av hodet…

Og hvorfor har de hengt opp denne plakaten på jobben…hu jobber jo ikke der engang…

10 kommentarer

Siste innlegg