Det er bedre å være rik og frisk enn sjuk og fattig…

Ikke så mye å melde i dag…

Stod opp halv ni..
Lagde kaffe..
Drakk kaffe..
Friele..
Lagde brødskiver..
Spiste brødskiver..
Fransk Bondebrød..
Dro på golfbanen..
Spilte en runde..
Tyrifjord Golfklubb..
5 slag dårligere enn Hcp..
Dro hjem..
Dro på butikken..
Handlet..
Rema 1000..
Dro hjem..igjen..
Pakket ut varene..
Satt meg på terrassen..
Seff med en Duggfrisk..
Heineken..
Stor..
Sitter der enda..
Kanin og jeg..

Skal grille etterpå..
Outback gassgrill..

Er jo lørdan..

Ps! Dette ække promotion, dette ække reklame, jeg skriver om ting som har hendt meg, så navna må jeg jo ha med.. Om du tror at jeg er sponset, så sier jeg det nå, har aldri fått ei krone, men på det skal det ikke stå.. Bruk mailen om du ønsker å fore meg med spenn, jeg sponser gjerne Tuborg, Ringnes, Carlsberg eller Heinekenn.. 😉

10 kommentarer

Siste innlegg