Vår Staude… I salute you !!!

Bare ta på deg t-skjorta igjen… !!

Nok en gang har altså puritanske Norge vist seg frem og befestet sin stilling som sneversynte bakstrevere som er stuck med større nevroser enn egoet til Morten Harket midt på 90-tallet.. Vår Staude på frokost-tv dristet seg altså til å ha på seg en t-skjorte med Jack Daniels tekst på..og det fikk tydeligvis avholdsforeninger og bibelbeltet til å tilte i vinkel samt ringe ned tv2 mer massivt enn amerikansk tv opplevde da Janet Jackson viste en pupp i Super Bowl showet fo noen år siden.. Snodig nok så tror jeg at av 100% av seerne på frokost tv den morgenen så visste antakeligvis ikke halvparten engang at dette var tekst for en type brennevin…men siden hysteriet fra bakstreverne fikk fru Staude til å måtte bytte genser…ja da ble alle klar over dette og vips…masse gratis reklame for Jack Daniels initiert av avholdsforeninger og bibelbeltets venner…

Jeg sitter jo her og tenker at jeg burde kanskje bytte jobb og begynne å jobbe i tv…og særlig da med type intervju-programmer… For jeg har jo t-skjorter for ganske mange anledninger jeg…

 

Så kan vi jo ha det morro med å finne ut hvem jeg skulle intervjuet i hvilken t-skjorte…på tv i beste sendetid…

Jeg tar gjerne på meg et kjede med kors på og… og turban…

12 kommentarer

Siste innlegg