TV3 Intelligens…

Eller ikke…..

Er det virkelig bare jeg???

Nå tror selvsagt mange at “uuurghh…nå kommer nok et surmaget innlegg om hvor uber-stokk-dumme deltakerne i Paradise Hotel er samt en enda mer gruffende tekst om denne skruppelløse fremvisning av nasjonens forfall hva gjelder IQ og ren skjer normal vettug oppførsel..”..

Men neida.. Jeg skal ikke nevne “å gå rundt puppeløs” i det hele tatt… Ei heller skal jeg snakke om det “å brette opp arma”…. Jeg skal heller ikke i det hele tatt nevne at PH begynner å vise seg som et showcase program for Triana- kropp og klær… Nix.. Nope.. Jeg skal ikke skrive om noe sånt i det hele tatt… Jeg skal heller nevne det åpenbare som skjer og har skjedd på TV3…

TV3 har blant annet iblandet mye annet rask følgende gående…:

Boligkrise… Kanalen har altså et program som heter boligkrise.. Der kanalen med sine ressurser hjelper mennesker som desperat står frem og ikke får solgt huset/leiligheten sin.. De har prøvd alt.. De må ha hjelp!!!

Boligjakten… Kanalen har altså et program som heter boligjakten.. Der kanalen med sine ressurser hjelper mennesker som står frem og trenger hjelp til å få kjøpt seg hus/leilighet.. De har prøvd alt… De må ha hjelp!!!

Ehhh….. ???

Øhhh….???

Er det bare meg..??

Hva med å for eksempel… Nei forresten… denne får TV3 og dere andre koble selv…

#tv3 #opplagt #boligjakt #boligkrise

5 kommentarer
    1. man skal ikkje kimse av bolig krise….eg prøvde å selge en flott leilighet i bergen sentrum i nesten 3 år…..sabotage av en journalist…litt styre med renten og krasj i boligmarkedet gjorde dette til et økonomisk helvete med avokater og flere meglere og eg i en tid bodde hos familie for å leie ut boligen for eg satt jo med 2 som sku betales i denne perioden. En ny og en eg hadde bodd i….de ene ble solgt,men ikkje den andre….for eg måtte jo selge den pga utgiftene som hadde kommet i løpet av denne tiden…..
      Nå har eg ikkje sett programmet du snakker om….men noen ganger har man maks uflaks…
      Sist eg flyttet solgte eg bare til exen og hans kone..så kjøpte eg nytt ingen venting -fra ene dagen til den andre. Tips til andre -selg til samboeren….hahahahaha 😀

    2. cuskima: hehehe…. Trenger jo ikke se programmene for å se den litt morsomme greia her.. Bolig-salg-krise… Bolig-kjøpe-krise… Hva med å bare koble de folkene sammen 😉

    3. den er helt sant…..hahahaha…..
      i UK har de jo det….puss opp mitt hus og få det solgt….eller puss opp mitt hus og få et nytt til meg…..eller ja the list goes on…så med engang TV3 ser ditt konsept kommer de etter :D:D:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg