Hekken fra helvete….

Dette blir en laaaang fredag….

Jeg snakker jo da selvsagt ikke om den fineste strammeste hekken på den flotteste dama på Smuget i Oslo en gang tidlig på 90-tallet som viste seg å være Garlic-Girl Terje Schrøder sin da han/hun snudde seg…

Jev snakker selvsagt heller ikke om hekken til den dama på stranda i bikini som helt hadde glemt å shave seg så da hun bøyde seg for å plukke opp noe fra bakken så så det ut som en liten krølltopp drev å kjempet seg ut….

Jeg snakker selvsagt heller ikke om den hekken som etter årets første sykkeltur har gnagsår helt fra skrukken til langt oppover rørleggersprekken….

Hvilken hekk snakker jeg så om…?

Jo, denne… Selveste hekken fra helvete.. Kvister som blir 5cm i diameter og 2 meter lange.. Blåbær sier du? Gjort på en halvtime sier du? I think not…

Hekken er lang… Så lang… Todagers jobb.. Minst… Så da dere sitter og later dere i en snøsofa på fjellet, driver å balanserer bortover på knøttsmå plank, skjener nedover fjellsiden på stålkanta panel eller ligger syllefyk på hytta og jobber dere opp mot en ny afterski klokka 14….ja da står jeg i hagen med ei sag jeg kunne ridd på til Moss uten å få så mye som et sagblad-riff i pungfestet og gnager av tømmerstokk-kvister mens jeg nynner på Fløy en liten blåfugl rett i vindu…

Nåvel, til dere som kjenner meg og vet hvor jeg bor.. Hvis du kjeder deg… Jeg har kaffe.. Ta med sag…

Da jeg er ferdig med denne hekken…så har jeg en til på andre siden av huset..

Sukk…

#påske #hekk #hage #arbeid

4 kommentarer
    1. Har du hørt om elektrisk motorsag med lang skjøteledning 😀 Vi har gjester i påsken, så nå har jeg satt dem i gang med bushen her, lurt 😉 Skal ha visning rett over påske, da må det være strøkent. Sola skinner, grillmat og drikke er på gang, nå starter jeg med et lille glass vin 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg