Jeg gråter…

Tårene renner..

Nå sitter du kanskje og tror at jeg gråter over alt som skjer i verden som vi får innover oss i media.. Du tror kanskje jeg er en av de som tar alt inn over meg og er knust av alt det vonde.. Jeg burde jo og kanskje være det..

Jeg burde kanskje gråte over flyktningekatastrofen og alle som drukner…jeg burde jo det.. men det er ikke derfor…

Jeg burde kanskje gråte over alle de bestialske mordene IS driver med…jeg burde jo det…men det er ikke det heller…

Jeg burde kanskje gråte over all kriminaliteten som skjer i Norge…men neida..det er jo bare blåbær i forhold..

Jeg burde kanskje gråte over den politiske standen i Norge…jeg er ganske nær her altså men det er utrolig nok ikke det heller…

Jeg burde kanskje gråte over alle de triste skjebnene generelt her i landet…jeg burde jo faktisk det…men nei..det er ikke det heller…

Jeg burde hvertfall egentlig gråte over vanskjøtselen av Ringerike kommune og nedleggelser av barneskoler osv…men nix…det er ikke det heller…

Jeg burde kanskje gråte over å måtte betale 15,50 for en liter bensin..eller betale 14 kroner for en liter diesel…eller det faktum at regjeringen møkklurte oss alle til å kjøpe dieselbiler for så å avgiftsbelegge oss opp i skyene nå….men det er ikke det heller…

Jeg burde jo hvertfall gråte over Paradise Hotel og Tv3 som slipper til ungdom på tv som omtrent ikke kan noenting og som i tillegg sier skjip, skjylling, skjempe, etc… Men det er ikke det heller…

Det jeg gråter for er smerte… Smerte kvinner generelt ikke opplever… Smerte som ikke kan sammenligne med noe annet… Smerte som umiddelbart får tårene til å renne… Glem alt annet.. Dette er smerte som får selv “fødsel og sparke-lilletåa-i-bordben” til å ligne pinglesmerte…

Hva er det jeg snakker om..? Jo, det er enkelt å forklare:

Nesehårnapping….

Har du noensinne ført peke- og tommelfinger opp til nesa, tatt tak og nappa ut en tjafs med nesehår som sitter helt ytterst i nesetippen…?

Ikke…?

Smerte….

#smerte #nese #hår

8 kommentarer
    1. *lolle* 🙂 Hvorfor får mannfolk hår i nesa egentlig? Jeg har ikke så mye som et lite dun? Så dette kan jeg selvsagt ikke relatere til, men det høres grusomt ut..sender god bedring og håper du får vekk utysket av et eller flere hår 🙁

    2. slarveposten: Det er der i utgangspunktet for å hindre fluer å fly inn når vi sover..men siden jeg har kjøpt sånn myggnetting på jernia så kan jeg nappe de ut…hvertfall de som ser ut som små mark som kjemper seg ut av ei hule…

    3. Gutta må ha nesehår for de har så mye større neser enn oss jentene (fakta). Med masse nesehår er dere skåna for å lukte dritten ned til nærmeste detalje, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg