Jeg prøver på ny planken rekord!

Hvor vanskelig kan det egentlig være..?

En amerikaner med alt for mye fritid har da funnet ut at han skal holde planken for fred eller noe sånt og fikk med seg en kombi-camp produsent og satt opp den og en scene der han skulle gjøre dette i full offentlighet.. Amerikaneren satte selvfølgelig så en ny plankerekord på 5 timer 15 minutter og noen sekunder..

Jeg ble overrasket over dette jeg.. Var det virkelig så lett å sette en plankerekord? Jeg hadde ikke tid til å begynne på dette i går så det ble utsatt da til etter frokost i dag slik at jeg skulle ha et godt grunnlag å gjøre jobben på.

12.00 var jeg så igang..

5 minutter: Dette er jo bare blåbær. Kjennes ikke tungt ut i det hele tatt. Det er bare å finne en god stilling.

15 minutter: Det krabber en edderkopp på armen min.. Den ble nok med inn i sted..

20 minutter: Kjenner det brenner litt men det er jeg jo vant til fra alle idrettsprestasjoner jeg driver med. Det skal jo gjøre litt vondt. Det teller liksom ikke uten det..

1 time 30 min: Filmen jeg så på er nå ferdig og jeg finner det ganske vanskelig å bytte kanal. Heldigvis kom kona ut i stua og byttet til Pantelånerne i Las Vegas.. Følte ikke for Bonanza i dag..

3 timer 28 min: Kjenner at jeg snart må på do. Det var nok ikke så lurt å drikke 3-4 kopper kaffe i forbindelse med frokosten.. Jeg jobber mentalt med meg selv..

4 timer 2 min: Jeg må på do. Det sprenger på. Selvfølgelig dunka jeg borti veggen på vei til dien og fikk flis.. Dritt..

4 timer 3 min: Har du prøvd å enhåndstisse.. Det er utførelse med c-momenter det. Jeg må jo passe på så rekordforsøket mitt ikke blir ugyldig.,

5 timer 16 min: Jeg har nå slått rekorden men tenker å holde planken i hvertfall en time til siden det nå kommer en dobbelepisode Simpsons..

6 timer 8 min: Jeg tror det holder nå. Vi begynner bli sultne og jeg tenkte grille noen burgere til oss. Dette forsøket har jo ikke kosta meg noenting i det hele tatt. Så kommer det en ny en og slår min rekord så kjører jeg på igjen jeg.

Meg og rekordplanken.

Neste gang, hvis det blir noen neste gang, så finner jeg en planke uten edderkopper på samt høvler og pusser litt på den før start så jeg slipper flis i fingrene.

#rekord #planken #lett

2 kommentarer
    1. Haha! 😀 Bra Jim! Stolt av deg, det er en stor prestasjon! Du er et stort forbilde for mange her i verden som burde bli litt mer engasjert i trening og å slå rekorder! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg