Røyking på balkong forbudt…

Hva mer skal vi forby?

Sånn sett så tar jeg lang flygefart og driter i om røyking forbys men jeg har dog evnen til å se litt lenger enn nesetippen min -og da ser jeg langt for nesa mi er ganske stor- og rett og slett klare å undre meg litt på hvor langt skal vi dra dette her i Norge…

Gjelder røykeforbud på balkongen i 2 etasje på en kårbolig på en bondegård? Gjelder røykeforbudet også på øverste balkong…eller kan man se konturene av en røykeoverklasse og enda større prispress på toppleilighetene?

Men hva om vi ser litt forbi dette med røyking… Vil leiligheter bli solgt med krav om null bruk av gammeldags myggspiral på balkongen? Hva med grilling på balkongen? Bare pølser eller kan man dra ut hvitløksmarinerte svinestykker og eller lukter det for mye?

Hva med mat generelt egentlig.. Vil det ikke alltid være en eller annen som kan bli brydd av lukten og dermed bør spising på balkongen egentlig og forbys?

Noe som virkelig lukter er jo døde folk..dette vet jeg siden jeg en gang fant en dame som hadde sittet død i sofaen sin i 5 dager.. Burde ikke det å dø på balkongen sin også forbys?

Burde det sånn sett være lov å komme hjem fra en joggetur og sette seg på balkongen før man har dusjet?

Det finnes så mye som lukter…. som enkelte synes lukter digg og som andre nærmest spyr av.. Men er svaret å forby? Hvis svaret er ja så bør vi vel begynne å diskutere parfymebruk før du skal ta buss/tog.. Røykekarantene før du skal på bussen… Osv, osv, osv..

Nåvel… Det jeg vil forby.., at alle “naking-damene” står gærne veien…mannfolka kan stå med ryggen til..

#forbudsnorge

14 kommentarer

Siste innlegg