2 slappe høner..

og en pekefinger som ikke får det til å gå…

Jada alle grisegutter og grisejenter…jeg vet at dere er der ute og saumfarer blogger og tekster etter nytt materiale…men det får dere altså ikke her..vel hvis dere har en rimelig rar fetish får dere jo det men normale folk får altså ikke det. Hvis du så nå sitter og tenker at “shit, har han dærre Geriatriks-blogge-gærningen fått tak i nudie-bilder av et par amish-kjerringer med 18 unger hver” så har jeg heller ikke det… Det jeg derimot har bilde av er:

Rett og slett 2 dritslappe høner… De vagga seg bortover i hønsegården, fant en relativt dritt-fri plass og vælva seg over på siden og tok livet relativt med ro.. Dette med høner bringer jo og frem en gåte: Hvis budeia går inn i hønsegården og alle 8 hønene gjemmer seg innunder stakken til budeia.. Hvor mange høner er det under stakken da?

Så til dette med pekefingen da.. Og nok en gang grisegutter og grisejenter…dere må nok finne no annen lektyre. Du med busemann-pelling-fetish får heller ikke noe bensin på bålet altså… Men, du som har opplevd noe lignende kan kanskje fortelle meg hvorfor dette skjer..

Etter nesten først å ha kjørt av veien fordi dieselen kosta kun 10,79 for literen og deretter fylt opp den ene bilen så kjørte vi hjem og så satte jeg meg stoltere enn stoltest inn i Subaruen for å for en gang skyld fylle full tank uten å måtte leve på lodott-suppe resten av måneden. Jeg nærmer meg stasjonen og speider etter ledig plass og tenker så så det knaker på hvilken side lokket er på før jeg husker at det er jo en pil på symbolet inne i dashbordet. Jeg parkerer og smetter kortet inn og er fortsatt like glad for tanken på å fylle opp uten å betale summer lik et lite afrikansk lands brutto nasjonalprodukt.. Kortet inn, ping pang pong pyng OK, du kan tanke fra pumpe 3. Lets go!!!!!!

Og hva skjer???? Jo den forbannede pumpa er en sånn overfølsom en.. Jeg må stå med mikromillimeterpresisjon på pekefingen og gjete dieselen inn i bilen. Et lite ekstra trykk så er det stopp… Det tar evigheter å fylle stakkarslige 40 liter.. Da orker jeg ikke mer… Hva er det som skjer? Aaaargh….

Jaja… Jeg fikk da fylt en del diesel…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg