Når de unge dør….

Faen!

I dag har jeg fått vite at min venn Jens Marius fra Danmark i går kveld fikk en blodpropp med påfølgende hjertestopp, surstoffmangel og massiv hjerneskade. De prøvde alt de kunne men det hjalp ikke. De koblet fra hjertehjelpen på natta og i formiddag sovnet han inn. Jens Marius ble 40 år.

Jeg er så lei av at “feil” folk dauer… Hvorfor i helvete dør livsfriske folk mens de som misbruker kroppen sin hele livet lever og lever…

Hvordan troende mennesker klarer å rettferdiggjøre guden sin fatter jeg bare ikke. Jeg anbefaler alle å google Stephen Fry + meaning of life og høre det intervjuet.. Jeg er så enig med han.. Hvordan noen kan tilbe en gud som gjør så mye vondt mot de som faktisk tror på han er en gåte større enn noe annet. Hvordan kan man tilbe noen som har skapt benmargskreft hos barn? Hvordan kan man tilbe noen som har skapt insekter som har som eneste mål å spise opp øyne…innenfra og ut? Hvordan kan man tilbe noen som har skapt sykdommer som rammer de mest uskyldige som settes til verden?

Ikke misforstå… Jeg respekterer at noen har troen.. Det skal ingen få ta fra de… Men jeg skjønner det ikke..

Hvil i fred Jens Marius…

11 kommentarer

Siste innlegg