Takk alle anti-mobbere..!!!

Takk for at dere deler budskapet!

Takk for at dere trykker liker på innlegget mitt. Takk for at dere deler innlegget mitt. Bare så det er sagt: Jeg tjener ikke så mye som ei ørlita krone på denne bloggen, dette er bare pur interesse og ønske om å få slutt på mobbing og foreldregalskap i form av ufinhet, inkompetanse eller rett og slett misforstått snillisme på barns vegne.

Takk for at dere har gjort så bortimot 6000 mennesker har lest mitt innlegg om “Skamløse bursdagsforeldre”.. Takk for at dere har gjort at kanskje enda flere blar litt rundt i de linkene jeg har lagt ved i det innlegget.

Takk og for at kanskje enda flere foreldre begynner å tenke seg om litt mer. Jeg tror nemlig at nøkkelen til å stoppe mobbing er en utstrakt holdningsendring hos nettopp foreldre i norges land. Da må vi tørre å stå frem og si ifra om hverdagsmobbingen og ikke bare ta tak når det havner i avisen. Skoler må bli 200% tøffere.. Hva lærer en unge egentlig som ikke må stå til rette for sine handlinger…hverken på skolen eller hjemme…

Takk for at jeg får linket til denne historien igjen Ufine mammaer Denne historien er den mest absurde jeg har opplevd og jeg mener så mange som mulig bør lese den og bli klar over hvor ille enkelte kan være.

Til slutt: Takk for igjen å få mulighet til å opplyse så mange som mulig om følgende: Husk!! Dette er en huskeregel for alle, men spesielt da rettet mot idrettsforeldre, søsken, besteforeldre osv.

Min oppfordring: Er du på et idrettsarrangement og en eller annen oppfører seg som en idiot, stopp idioten. Fortell at sånn oppførsel ikke er ønsket. Vi vil ikke ha det sånn!!

Stopp!!!!

#mobbing #skole #idrett #barn

3 kommentarer
    1. I Sverige har de mobbeforbud….og skoler blir bøtelagt….her blir du ikkje anmeldt om du tasfer på en 8 åring og mobber henne PÅ skolen……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg