Valgresultat 2015 i Oslo…

Tidenes fylleangst…eller valgangst da…!

Jeg tror nemlig at det gikk ut en kollektiv greie i Oslo nå siste helga før valget “kom igjen a dere, vi stemmer på Miljøpartiet De Grønne bare på drit så får de se at det går an å kuppe valg bare bittelitt i Norge og”…

Mandagen gikk, valget gikk, natta gikk og i dag våknet altså oslos borgere, de samme som har stemt frem MDG, opp til denne forbudslisten Forbuds-Oslo.

Jeg tipper at alle de som synes det var en dritmorsom ide å stemme på MDG nå sitter med en valgangst på linje med fylleangsten Northug hadde etter han kjørte rett frem i rundkjøringa… Ser man litt på listen så ser man vel og at hipsterne med saggeræv, fippskjegg og alle klea fra Fretex som liker å sitte i parken med engangsgrillen sin nå antakeligvis har skutt seg selv i knea… Jeg kan jo ikke annet enn å undre meg på om noen i det hele tatt har lest programmet til Oslo MDG før de stemte på de…det ser jo ut som ei liste laget på nachspiel som en eller annen komiker skal lage show om…

Videre kan det se ut som, og det er kanskje bare meg, om MDG har gått til valg med feil navn…

Burde de ikke hett Forbudspartiet…?

…godt man ikke er dyslektisk ellers kunne det partiet blitt hetende noe mye mer anatomisk belastende…

#fylleangst #valgangst #MDG

sladdet…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg