Jeg badet naken med ungene og fikk kjempekjeft!

Jeg badet naken med ikke bare ett men to barn jeg for noen år siden og endte opp med å bli kjeftet på, uglesett og kalt en raring og en freak…

En dansk mann, Torben, delte bilde av seg selv mens han bader naken i badekar med sin lille datter. Dette skapte en storm av reaksjoner. Jeg tenkte jeg skulle dele min opplevelse. Rett og slett dele hvor trangsynt og ille det har blitt her nå.

Vi var kliss nakne, gutta mine og jeg…

Vi koste oss masse i vannet…

Vi lekte masse…

Vi dukket hodet under og holdt pusten…

Vi plasket og lo…

Vi hadde det fantastisk sammen…

Men..

Men……

Men……..

Men………….

Men så kom badevakta i badelandet….

😉

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg