Terroren i Burkina Faso…

Flaut av norske medier… Øyeblikksbildet klokka 15:09 lørdag 16 januar 2016… 27 er drept…

Det var over 25 artikler om det ene og det andre svadaet før Dagbladet Nett hadde en artikkel om terroren og massemordene på hoteller i Burkina Faso.

VG Nett hadde samme nyhet som artikkel nr 6..

Nettavisen har det som artikkel nr 14..

SOL har den linket som artikkel nr 20..

Aftenposten på nett har den som artikkel nr 12-13..

NRK.no omtaler massedrapene i artikkel nr 11 på side..

Mye viktigere enn å omtale også denne terroren på samme måte som den i Paris osv er jo sport..og at Støre har vunnet prisen som årets tåkeprater.

Man kommer altså ikke bort fra at jo lenger unna disse tingene skjer jo mindre interessant er det for oss å lese om det. Kanskje er det og sånn at redaktører ikke vil ødelegge helgekosen?

Nåvel.. Dette innlegget her er like aktuelt nå som det var da jeg skrev det: Trist på vegne av Paris og på eget hode!!

1 kommentar
    1. eg hadde tenkt å nevne denne hendelsen på bloggen,men nå ahr eg vært sånn debbie downer i flere dager på rad så eg tror folk hadde trodd eg hadde blitt depressiv om eg hadde skrevet om det……men eg er sjokkert over at det ikkje betyr noe der nedi i langtvekkistand…..samme som når et fly med folk i USA eller UK eller Skandinavia går ned så er det landesorg og hele verden er med likssom….går det ned *der nede* så får det en mikro notis i avisen -de som gidd skrive om det..men fotball og brann og ski og fans dritt.det kan dekke hele avisene uansett…..joda sport er sikkert viktig det men det er like mange som liker leppestift i verden som liker fotball…vil du se youtube videoer og utallige innslag av how to sminke deg etc på alle avisforsidene…på lik linje med at vi ser om sport…..blir det ny gubbe her i huset må han være sportavholds HAHAHAHAHAHA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg