Jeg er sjokkert. Pilotfrue har et poeng!

Jeg sitter i min stue, sjokkert og med bakoversveis selv brylkremgutta fra 50-tallet ville fått tårer i øyneve av..

God Kveld Norge hadde i kveld et innslag i dag om Lene Alexandra som har gått helt opp i bikini-fitness lifestylen…

Pilotfrue, en av de store brøkregnerne i Norge, har tidligere gått ut mot Lene Alexandra på blogg og gjorde det igjen nå i God Kveld Norge…og undere over alle undere… Pilotfrue har et poeng.

“Det er ikke slik kvinner ser ut”..!!

Hun har jo helt rett. Kvinner ser ikke sånn ut med mindre de har trent som idioter, sultet seg selv, badet i brunmaling og sparklet tenna med glossy white..

Lene Alexandra burde selvsagt opplyse jenter i Norge om hvordan hun lever. For om jenter tror at det er slik man skal se ut til vanlig så bør jentene få knoke og en kjempewegdie..

Jenter… Seriøst..,

9 kommentarer
    1. Uhm…er ganske enig med deg…hverken Lene Alexandra eller (Twiggy for den saks skyld), er gode rollemodeller for jenter og kvinner generelt 🙁
      Bedre at de lever sunt, og er seg selv, på godt og vondt. Men jeg kan ikke tro at noen egentlig har lyst å se sånn ut heller jeg? Synes selv det er vemmelig. Grøss og gru….

    2. trente jenter til bikinifitness ser sånn ut…
      liker eg det? nei
      men skal vi fremelekse mammavalker og strekkemerke og fett hår bare fordi det er mer *normalt*?
      Hvorfor kan ikkje folk få være som de er….menn og kvinner…
      om 20 år eller hver 4 mann i Norge alvorlig overvektig….er jo ikkje normalt det heller…og eg liker det ikkje,men skal eg si om eg treffer en mann slank deg for du ser ikkje normal ut?
      Men med selvbruning og farget hår og glinsende kropper uten hår er heller ikkje normal.alikevel sikler hele halve verden etter sånn menn i midtøsten asia og sørarmerika….tilogmed her begynne de greasy cowboys å slå ann likssom….smak og behag

    3. Eva: De må da gjerne holde på for min del…men synes Lene for eksempel kunne virkelig sagt fra at “dette er meg på mitt mest “deffa” slik at ikke unge jenter tror man skal se sånn ut til vanlig

    4. men er vel ingen i verden som tror at du ser sånn ut av deg selv Har du lest bloggen hennes? det ligger blodslit og trening og svette og mye oppofring bak å se sånn ut og hun sier dette er endelig meg..ikkje at alle skal se sånn ut
      eg syns ikkje det er pent,men det er ikkje pent og si at hun ikkje er kvinne heller
      eg er ikkje superfan av henne, men eg syns jo dette ikkje er mindre rakke ned på henne enn hva som ellers skjer om andre.enten er du for feit eller for trent eller for flatpuppete eller for mye pupper…
      eg er enig med deg at alle kvinner ser ikkje slik ut…men ser du innen idretten ser veldig mange kvinner ikkje helt ut som de fleste kvinne vi kjenner…de er jo det for det ikkje sant..
      syns hun har fått nok pes og at pilotfrue sku holdt munn

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg