ABB, en patetisk riv ruskende gal idiot!

Mer er det vel strengt tatt egentlig ikke å si om den saken.

Kald kaffe, plastikk-bestikk og Fjordlandsmiddager…. Brudd på menneskerettighetene ifølge norges største pappskalle gjennom tidene… En gourmet-middag for mange andre.. Tegn på hjerneskade at han ser på og liker Paradise Hotel…

Jeg visste ikke at man kunne skade noe man åpembart ikke har…

Hva er det neste? Ny rettsak om noen år der han vil klage på for mange røde kontra grønne epler..

Jeg skjønner at de gjør det de nå gjør.. Da blir der kanskje kun med denne gangen.. Hele fyren er jo så latterlig at muligens slår andre pr-overkåte gratisadvokater fra seg tanken på å bli blendet at blitsen rundt norgeshistoriens største og mest patetiske tosk.

Det er flott å bo i en rettsstat som Norge…men noen ganger blir det for dumt.

8 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg leste det. Er det virkelig mulig?
      En natt i Alcatraz og han kunne kanksje snakket om brudd på menneskerettigheter, men i Norge?
      *Rister på hoet*
      Noen må TVINGE ham til psykriatisk hjelp, da han nekter dette selv ( OG alle vet at fornektelse er det første tegnet på at en har et psykisk problem.)
      Snakk om Ilandsproblemer når en skal klage på kald kaffe og fjordlandsmat. Han burde være glad for at han FÅR mat og drikke at all… more than he deserves :S

    2. Ja, han er så dum at det er til å grine av.. abb Who?? vi bør la han forsvinne helt, så fort dette er over… glemt og gjemt er han best..

    3. Med fare for å få hele landets befolkning på nakken er jeg faktisk enig i at å få kaffen levert varm er en menneskerett. Med mindre det er snakk om iskaffe da. Kan han ikke bare få en vannkoker og en refillpose Nescafé på cella?
      Men ja, jeg syns det er litt morsomt at han ikke syns det er spesielt gøy å sitte i fengsel. Det skulle han kanskje ha tenkt på før…

    4. Selvfølgelig er kaffe en menneskerett. Hvordan kan du spørre om noe sånt? :O Men jeg syns ikke man skal kunne kreve å få den servert. Lage selv er løsningen. Selvgjort er jo velgjort, og da kan man skylde seg selv om den er kald.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg