EM i juks, skuespill og litt fotball er i gang!

Tiden er altså igjen kommet da Europa samler de presumptivt beste fotballspillerne for å gjøre opp om hvilken nasjon som pr nå er best i Europa.

Dessverre samles og da Europas dårligste rollemodeller for barn. Disse fotballheltene går ikke av veien for å jukse og trikse frem fordeler for egen og lagets del selvom de vet at "hele verden" kan se idiotiet i ettertid.

Jeg for min del…

Jeg hater folk som faker skade..

Jeg hater å se en mann få et lite tråkk på foten og så sitte der og skrike som om Freddy Kruger akkurat har kappet av han alle tærne..

Jeg hater å se en mann få en liten kækk på foten, falle og så rulle 14 ganger rundt mens han skriker og strekker hånda i været for virkelig å vise at "det gjør skikkelig vondt i foten altså"…

Jeg hater å se en mann gå opp i en ren hodeduell og så falle ned som en tomsekk som om duellen fikk beina til å trekke seg opp som en slange rundt nutsacken…

Jeg rett og slett hater filmingen, fakingen, juksingen, etc som kommer med fotball på såkalt toppnivå. Jeg skulle ønske at FIFA (eller hvem nå det enn er) innførte videogjennomgang av alle kamper i EM. Oppdager de juks/filming: 5 kampers karantene. Da ville nok Hollywood-wannabeesene kanskje tenke seg om før de går i bakken hver gang en annen spiller løper litt for hardt forbi dem.

Dessverre tror jeg ikke dette stopper med det første. Det er kanskje og grunnen til at jeg de senere år har valgt se-på-maling-tørke-kanalen istedenfor fotball.

1 kommentar
    1. Det er ingenting som er vondere enn når en fotballspiller neeeesten kommer borti en annen. 😉
      Helt enig i at det er alt for mye juks og filming.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg