Jeg ser at du hører men du lytter ikke.

Jeg ser at du hører,

men du lytter ikke.

Det er vi som erfarer,

det er vi som opplever,

det er vi som ser,

det er vi som får sinne,

det er vi som får gråt,

det er vi som får sorg,

det er vi som ser glede,

det er vi som hører latter,

det er vi som ser mestring,

det er vi som ser feiling,

det er vi som ser utfordringene,

det er vi som ser problemene,

det er vi som må trøste,

det er vi som blir slitne,

det er vi som blir frustrert.

Det er vi.

Ikke du. Du er bare innom.

Jeg ser at du hører, men du lytter ikke.

2 kommentarer
    1. Hmm..
      Litt usikker på hvem “vi” er. Alle vil være endel av et “vi”, men hvem er “du” myntet på? Egentlig lurer jeg på hvem jeg selv er i denne sammenhengen. Spesielt fordi jeg bare stakk innom! 😉 Uansett tankevekkende da fraskrivelse av ansvar er lite lønnsomt på sikt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg