14 års bryllupsdag i dag

Gratulerer med dagen min elskede kone <3

24 august 2002 giftet altså denne vakre damen

seg med meg… (som jo ser sånn ut)


ufattelig spør du meg….

Nåvel..

Bryllupshistorien vår er litt uvanlig så tenkte jeg skulle fortelle litt om den. Vi fikk tid for vielse i Norderhov kirke i agust 2002. Da startet en leting etter lokale for å avholde festen som skulle vise seg å bli vanskelig med hensyn til å få kirkedag og ledig lokale til å stemme med hverandre. Etter hvert havnet vi ute på Gjesvold Gård for å se på lokalet der (som vanlig kan du klikke på understreket/uthevet skrift). Vi likte lokalet veldig godt og bestemte oss vel der og da for at der ville vi ha festen vår. I samtalen som fulgte så sier innehaver nærmest på fleip at om vi ikke fikk kirkedato til å passe med datoen vi fikk på Gjesvold så kunne vi vel like gjerne bare gifte oss på stabburstrappa. Jeg tror at vi i samme nanosekund bestemte oss for at det ville vi gjøre men vi sjekket med kirken for sikkerhets skyld og pustet vel egentlig lettet ut da det ikke var ledig på fest-datoen.

24 august 2002 var Line og jeg så det første par som giftet seg på stabburstrappa (i hvert fall i nyere tid) på Gjesvold går. Det var en flott vielse og en glitrende aften.

Igjen; gratulerer med dagen kona mi <3

Du er :


omsorgsfull mot alle


musikalsk


vakker


nydelig


en super mor


en ærekjær og fantastisk lærer


super -kanskje til tider over- hjelpsom for alle rundt deg

men fremfor alt så er du Line, kone og mor, vakker og morsom 🙂

<3

14 kommentarer

Siste innlegg