10 nyttårsfortsetter !!

Et nytt år betyr så mye for mange, også meg, så her kommer mine nyttårsfortsetter:

1 – Jeg fortsetter min kamp mot Rulletrappterrorister

2 – Jeg fortsetter å spre ordet om hvor feil det er å si Skjøtt, skjylling, Skjino, Etc

3 – Jeg fortsetter å være skeptisk til alt som er tigging på grunn av denne tigger-bløffen!

4 – Jeg fortsetter å mene at oppdragelse starter hjemme som skrevet om HER

5 – Jeg fortsetter å anerkjenne stor humor som denne om Mannlig Intimhårfjerning

6 – Jeg fortsetter å mene at det er hjemme anti-mobbing starter og da spesielt med tanke på bursdager som beskrevet i Skamløse Bursdagsforeldre

7 – Jeg fortsetter å utlevere meg selv på det groveste som feks som i denne: En mann, en pung, en skalpell: Sterilisering

8 – Jeg fortsetter å hjelpe folk med de små tips jeg kan, slik at folk kan (og det har de gjort) spare penger: Når oppvaskmaskinen ikke starter

9 – Jeg fortsetter mitt korstog mot politikere som tror at folket er stokk teite dumme og dermed skaper politikerforakt: Politikere: Hvem tror dere at dere lurer?

10 – Jeg fortsetter å være meg, på godt og vondt. Det er vel det aller viktigste. Jeg gidder ikke late som jeg skal begynne med noe helt nytt. Jeg har et mål, sammen med min familie, om å leve litt sunnere, men that's it.

Godt nytt år 🙂

#nyttår #nyttårsaften #2017 #nyttårsforsett

2 kommentarer
    1. Betyr dette at jeg nå bør begynne å si “Kjött-Pedersen”? Og er ikke rulletrappen en oppfinnelse som i sin tid ble oppfunnet nettopp fordi at vi skulle slippe å gå? Må man gå forbi? Blir litt som med bilkjøring. Hvis alle hadde funnet sin plass i køen, så hadde trafikken glidd så mye raskere…Bare tenker litt jeg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg