3 fakta om norsk natur og rovdyr!

Hvert eneste forbanna år… Jeg skjønner det bare ikke… Hva er det som er så vanskelig å forstå?

Fakta 1 – Rovdyr hører hjemme i norsk natur. Vi har jerv, ulv, gaupe og bjørn. Disse dyrene spiser kjøtt!

Fakta 2 – Hvert eneste år setter norske sauebønder ut en helvetes masse sau og lam på skogen for å la de ete seg gode og feite uten nevneverdig tilsyn. Disse dyrene er kjøtt!

Fakta 3 – Å tro at norges rovdyr kommer til å la disse dyrene i fred er å tro på tannfeen, påskeharen og julenissen samtidig. Det er like dumt som å tro at det er en god ide å starte en McDonalds ved siden av en slankeklinikk. Det er like dumt som å oppføre seg som en idiot og tro alt blir bra igjen uten å innrømme at man har vært en idiot.. Det er like dumt som å være kjendis og ligge toppløs på stranda og tro ingen tar bilde av deg. Det er like dumt som å…hmm…jeg kommer liksom ikke på noe mer som er så dumt egentlig…vel bortsett fra Hotel Cæsar og Mot i Brøstet og lignende skvip…eller jo forresten:

Det å sette ut en haug med kjøtt-lekkerbiskener på skogen og tro at ikke en del av de blir tatt av rovdyr er faktisk like dumt som å marsjere i tog i Syria med plakat påskrevet “Jævla IS tullinger”…

Jeg kan ikke noe for det… Jeg er dritt lei rovdyrsutringen hvert eneste år.. Dere vet det kommer til å skje… Jeg skjønner om dere blir forbanna om rovdyrene sniker seg inn på gården på strømpelesten og går amok…men ute i skogen…. Niks !!!!

Den eneste løsningen slik jeg ser det for dere som sutrer er nok å stemme på det politiske partiet som i sitt program har satt av penger nok til å ha tusenvis av dyreterapauter løpende rundt i skogen og bedrive psykiatrisk behandling slik at rovdyrene våre går over til å bli veganere eller lignende.. SV eller De Grønne har nok noe sånt på programmet vil jeg tro…

#ulv #rovdyr #sau #sauebonde #regjering

3 kommentarer
    1. Det er to ting jeg ikke diskuterer skriftlig.. 1. Rovdyrpolitikken. 2. innvandringspolitikken.
      Jeg er FOR rovdyr, men å diskutere dette med folk på nett blir så pinlig usaklig at det er helt kleint. Men jeg heier på alle de som tar kampen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg