Jeg burde hatt pupper og ei snasen rompe!

Kropp for klikk..!!

Det finnes jo ikke større clickbait enn det gjør det vel?

Det å ferdes i bloggverdenen uten å prøve å leve av det (det er helt greit å tjene litt da) gjør at man ser og oppfatter hvor desperate enkelte bloggere er, og hvor langt selv de mest middelmådige spesielt jente/damebloggere vil gå for å skaffe seg klikk.

Det har akkurat vært kvinnedag der kvinner står på for kvinners sak, som jo er flott, men da "støyen" senker seg igjen så tyr selv den mest pertentlige av bloggere til litt kløft, sideboob, antydning, rompe, etc for å få folk til å klikke selv om innlegget i det store og det hele handler om null og niks.

Overskrifter brukes også selvsagt. "Mine perfekte pupper".. for eksempel. Klikker man inn så fortsetter det med "får du ikke se" og så fortsetter bloggen med noe intetsigende greier. Igjen, jeg skjønner at de gjør dette, det finnes jo penger i dette bloggsystemet bare du klarer få opp lesertallet, men jeg synes det blir for dumt.

Det som hvert fall blir for dumt er da de som pr definisjon er toppbloggere på kvinnesiden benytter seg av kropp for klikk. Tenk over det neste gang du ser en link til en av de. Hvorfor la hun ut innlegget med akkurat det bildet? Hadde det bildet noe som helst med innlegget å gjøre? Trengte jeg egentlig se det der? Var det hun skrev rett og slett så intetsigende og uinteressant at selv bloggeren skjønte det og la ved kropp-for-klikk som unnskyldning?

Det som er enda dummere er å se de samme bloggerne, de 20-30 på topp, skrive innlegg om at kropp er naturlig, vi må være stolte, vi må vise styrke, vi må stå sammen, og lignende og så ser man innlegg på innlegg av de samme der kropp ikke er naturlig i det hele tatt. Det er silikon, botox, sminke og fanteri så det ser helt fryktelig ut. Unge jenter leser og svelger det rått. Det er ikke det minste snodig at det eksisterer kroppspress og spiseforstyrrelser når man ser hva de spesielt unge jentene utsettes for av "blogg-idolene" sine..

Nåvel..

Lurer egentlig på hvor mange som hadde lest enkelte av de bloggene om de sluttet med å vise kropp..

I disse dager er "paradise-bloggerne" på fremmarsj mot bloggtoppen akkurat som da forrige sesong gikk. Det går fort over for de fleste av de. Fra tidligere sesonger er det vel bare ei dame som holder koken…men hun har også operert alt fra håret til lilletåa for å holde seg der oppe ser det ut til… Hun er ikke et forbilde jenter…i tillegg angrer hun leste jeg et sted.

Jaja..

Les gjerne: En mann forelsker seg ikke i kjønnsleppa di

Har ikke særlig tro på at ordene til en mann på 46 betyr veldig mye for særlig mange der ute..men om ikke annet så oppfordrer jeg til en ting. En spesiell ting, som ikke koster noe engang:

Tenk!!!

#blogg #bloggere #jente #kvinne #dame #sex #kropp #pupper #rompe #silikon #operere #forbilde #tenk #tenke #kvinnedag #sideboob #trutmunn #sexy #clickbait

6 kommentarer
    1. Dask her, og eg kunne ikke vært mer enig i dette innlegget! (Ja navnet mitt kan misforstås, men det er fra en spøk i 2007 der Helene Rask hadde fiksa på det meste var Helene Dask ekte) Vi (Doc og Dask) er jo rednecks, skikkelige bygdefolk, som har lyst å ha en blogg uten alt dette styret med utseende og mote og bla bla bla, ting trenger ikke se så perfekt ut. Humøret bestemmer mer enn kroppen og noen er pen 😜 Vel vel, dette er en blogg eg vil følge 😊

    2. Doc og Dask: Følg i vei 🙂 Jeg re-fulgte 🙂 Ingen mote i denne bloggen.. her er det humor, alt mulig om alt + hockey selvsagt 😉 Det er bare å bla i vei… Om jeg skulle anbefale å google et innlegg så anbefaler jeg “geriatriks pulitzer” Da kommer du til et innlegg med link til 16 forskjellige innlegg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg