Nå kan DU sende kona og meg til Dublin!

Anti-skilsmissetur betalt av bloggverdenen. Høres ikke det helt konge ut? Helt gratis for deg.

Det er altså slik at om du er en av de 20 mest leste bloggerne pr måned på blogg.no plattformen så får du utbetalt en andel av reklamekronene blogg.no tjener. Jo høyere opp på lista jo mer utbetalt.

Jeg er ikke ofte på topp 20 lista, men det kan du som leser sørge for ved å klikke, lese, dele og anbefale. Hadde det ikke vært morsomt å kunne si at "jeg var med på å putte han gærningen med Geriatriksbloggen på toppen av blogglista i Norge"?

Dette er altså oss. På grunn av forskjellige omstendigheter så har ikke vi kunnet reise på vår årlige anti-skilsmissetur til Dublin på et par år. Dette kan altså du nå være med å forandre på. Det fine er jo at det koster deg absolutt ingen ting, kun et klikk, en anbefaling og en deling,

Tenk hvor interessant det hadde vært om mammabloggere, pappabloggere, fitnessbloggere, motebloggere og matbloggere måtte se seg slått av en blogg skrevet av en A4 mann med skråblikk og samfunnsrefs som hovedtema i tillegg til ishockey.

Jeg lover selvsagt blogginnlegg fra turen i retur.

Er det rart man vil på tur?

Vakker som få… Neida, skal ikke bare tulle.

Her er et bilde fra Påsken i år. Vi var så heldige å bli invitert på hytta til min svigerinne.

Jeg bør kanskje forklare hva en anti-skilsmissetur er. Det er rett og slett en tur uten barn. En tur der vi kan være bare voksne, være mann og kone, være kjærester, være sammen.

Dette er noe vi har gjort i 8-9 år før en personlig situasjon har gjort det umulig inntil nå. Nå er det mer det økonomiske som ikke er helt der. Tigging liker vi selvsagt ikke, men å tjene penger på blogging er innafor. Det samme er forresten sponsing:

SAS, Norwegian: om dere har lyst? Jeg lover å skryte hemningsløst av dere.

Reiseselskap, samma hvem, lover reisebrev med skryt så dere blir flaue.

Hotellkjede med hotell sentrum Dublin? Skryt og bilder. Høres ikke det bra ut?

Det er flott i Strømstad altså, men vi savner Dublin. Vi savner Temple Bar, The Auld Dubliner, The Morgan, Guinness, Kilkenny, Platter, Hard Rock, stemningen, gatemusikken, vennligheten, The Bagel Shop, etc etc.

Legger ved litt mer lesestoff som "betaling" for klikk, lik, anbefal og del: Klikk meg, link til innlegg

#blogg #toppblogg #topplisten #økonomi #lønn #Dublin #SAS #Norwegian #Hotell #reise #Guinness #Kilkenny #TempleBar

6 kommentarer
    1. Jeg syns så absolutt dere burde bli sendt på en Dublin tur! 😉 Jeg leser jo hver dag jeg, selv om jeg ikke alltid kommenterer (noen ganger tar du opp temaer jeg digger, men som er tortur å diskutere på nett- fortsett med det) 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg