Barn må kun bråke i arbeidstid!

Årets dimling har sagt sin mening i Ringerikes Blad

(tekst fra Ringerikes Blad)

Jeg kan si meg enig i at tidlig på morgenen og seint kveld på lørdager og søndager er det greit å ikke klippe plen og sage ved.

Men;

Det å henstille alle til å drive med "lydaktiviteter" i normal arbeidstid fordi de som har vært på jobb trenger hvile blir jo bare tøys.

Skal man ta seg fri fra jobb for å klippe plen? Ta ungene fri fra skolen så de får hoppet litt?

Har bare en kommentar: Kokkos!!

1 kommentar
    1. Jeg vil ikke ha NOE bråk fra 08 til 16, for da sover jeg som er nattevakt. Nei, her må noen putte noe i ørene om de har sarte ører. Synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg