Jeg har ikke forandret meg siden 1990

Helt sant.

Det var under leting etter bilder fra fotballen at jeg fant, blant mange mange andre fortreffelige bilder fra ishockeyen, dette bildet her:

Dette er jo et typisk "det er litt vanskelig å ta bilder av ishockeyspillere i fart" bilde fra den tiden.

Zoomer man så inn på meg:

Så ser man jo en tidsriktig, dog litt på hell, sveis fra cirka 1990

Det flotte er jo at jeg ser prikk lik ut i dag. Har ikke forandret meg en liten smule engang. Litt skavanker må man jo bare regne med, men i det store og det hele: prikk lik.

Alder schmalder..

Vi sees på trening i morra!

#hockey #ishockey #2hockey

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg