Hva f*** er dette Fidget spinner greiene?

*Avslappende og underholdene, det perfekte tidsfordriv. Bruk den til å stresse ned i hverdagen hvis du for eksempel skal prøve slutte å røyke og har fiklebehov. Du kan selvfølgelig også bare leke med den på samme måte som med en jojo*

HÆ?

Som en jojo… ikke f*** om du kan leke med denne greia som du kunne med en jojo..

Med jojo kunne man gå tur med bikkja…gjøre et utall av vogge-variant-triks, jorda rundt og mye mye mer.

Synes jeg ser for meg en guttegjeng i skolegården med hver sin Fidget spinner i glorifiserte farger:  “se nå gutter, nå skal jeg gjøre et skikkelig kult triks…jeg skal spinne skikkelig skikkelig sakte..og etterpå skal jeg spinne skikkelig fort mens jeg holder spinneren loddrett”…

WOW….

#fidget #spinner #jojo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg