Ulven raserte kjøleskapet

Dum som jeg var plasserte jeg en melkekartong i kjøleskapet etter handleturen i går. Jeg tenkte ærlig talt ikke over faren ved å sette en kartong med en ulv på inn i kjøleskapet og det ble jammen meg litt av et feilskjær.

Da jeg åpnet kjøleskapet i dag vrengte det seg i meg. Salamipakka lå der halvt oppspist. Roastbiffen var maltraktert og så rett og slett helt makaber ut. Pakken med løvtynn skinke så ut til å ha blitt lekt med og jaget rundt i skuffen siden det lå små skinkebiter absolutt over alt.

Grønnsakene, nærmere bestemt agurken og tomatene så ut til å bare ha vært en tyggeleke.

Biffen vi kjøpte dagen før som lå til tining på øverste hylle så ut som slintrer med små kjøttklumper på. Den var rett og slett ødelagt og slitt i filler.

Det var da jeg plutselig kom på at jeg satte en kartong melk inn sammen med brus og øl i det indre kjøleskapet der hvor sjokoladekaken kona hadde lagd dagen før også stod. Da jeg åpnet døren så det tilsynelatende i orden ut bortsett fra spor på glasuren etter ulvens streifing etter mat. Ved en nøye sjekk så jeg at den hadde gnagd på kanten av en ølboks…

Den melkekartongen ligger i søpla for å si det sånn.

#ulv #melk #melkekartong

1 kommentar
    1. Ja, huff- at Tine ikke skjønte dette på forhånd, at denne Ulven kom til å rasere alt som er… For ikke å snakke om den mentale helsen til folk som de nå har ødelagt helt- fy skam altså..
      Veit du hva… Jeg har boikottet Tine i mange år, av andre årsaker, men nå når de faktisk velger å stå i stormen og ikke gi etter for slike idiotiske grinebittere av noen mentalt svake sauebønder gir meg jaggu lyst til å begynne å drikke melk og kjøpe den i fra Tine til over nyttår! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg