Kan en blogg uten rompe, pupp og silikon nå topp 10 i Norge?

Attpåtil skrevet av en 47-åring med sans for sport, humor og generell oppdragelse?

Nok en gang opplever jeg at klikktall på bloggen bikker langt over det vanlige. Jeg skulle selvsagt håpe det var en Pulitzer-verdig tekst som gjorde det denne gang, men det var selvfølgelig ikke det, det var rett og slett dette: Åpent brev til Frode Øverli/Pondus. Dette omhandler, ehh.. vel, du får klikke deg inn og lese selv.

Det er ikke til å komme bort fra at det gir en viss god-følelse å se klikktallene på en blogg fyke i været, ikke like mye som SophieElise og alle andre av disse såkalte rosa- sminke- outfit og fitnessbloggerne selvsagt, men ganske så greit oppover skalaen. Det morsomme hadde jo vært om man klarte blande seg med topp 10 som den eneste ikke-Nettavisen-promoterte bloggen. Jeg klarte det nesten i går. Havnet på 13 plass.

Hvordan havnet jeg ved en tidligere anledning på topplisten? Jo, jeg skrev følgende innlegg: En mann forelsker seg ikke i kjønnsleppa di. Dette er et innlegg der jeg rett og slett prøver å fortelle jenter/damer/kvinner at det er ikke nødvendig å forandre på alt mulig ved kroppen. Les gjerne også : Gi mer faen damer! Les innleggene, del det om du er enig og vil at så mange som mulig av ungjenter i norges land skal få dette med seg. Til nå har 35 tusen mennesker lest dette. Jeg skulle ønske 350 tusen hadde lest. Hei Nettavisen, VG, Dagbladet og Aftenposten. Kjør artikkel!

Nåvel:

Innlegget nevnt over har fått mange kommentarer, takk så mye for det for det. Men, jeg er selvsagt ikke ferdig med å stå frem for for mannen. Rett og slett gi mannen et ansikt, ikke fjellet mannen da, den norske mann..

Er det noe en mann stort sett ikke vil så er det å gå til legen. Det lar vi være inntil vi blir jaget dit. Men, noen ganger må man bare, som jeg opplevde for noen år siden. Dette er kanskje den flaueste opplevelsen jeg noensinne har hatt; innlegget: En mann, En rompe, En lege! 

 

 

For halvannet år siden tok jeg så steget og lot fruen få sjansen til å slutte med hormoner etc i kroppen. Jeg bestilte time hos en snipp-snipp-doktor. Steriliseringsprosessen ble selvsagt behørig blogget om: En mann, En pung, En skalpell!

For noen år siden leste jeg en nord-norsk sak om menn og bruk av hårfjerningskrem. Det er ikke noe hemmelighet at jeg lå i fosterstilling av latter etter å ha lest den saken. I ettertid av dette så tok jeg den teksten og bokmålifiserte den: En mann og hårfjerning i intime soner!

Den siste saken jeg vil dele med dere er en skikkelig mannemann-sak. Fikse ting sjæl sak. Nuff said: Når oppvaskmaskinen ikke vil starte!!  (banna bein, denne har mange spart mye penger på)

Les og del gjerne.

…og om du mener du har lest noe jeg har skrevet før, kanskje det var denne: Skjære unge mennesker i dagens Norge.. Jeg er like forbanna på skjøtt, skjino og skjærlighet enda jeg…

 

#sex #kropp #vagina #kjønnsleppe #pupper #rompe #penis #skalpell #hårfjerning #mann #menn #kvinne #dame #jente

8 kommentarer

Siste innlegg