Kjendiser og bloggere: Slutt å sutre i media

..og hvis du ikke vil at rompa di skal sees, snakkes om eller være i sentrum: Slutt å stappe den opp i kamera hele tiden!

Jeg har absolutt null sympati for alle de toppbloggerne som stadig vekk sutrer i media eller helst på egen blogg om hvor fælt det er at folk snakker om kroppen deres som helhet, og så spesielle kroppsdeler i særdeleshet, når de samtidig gang på gang velger å poste innlegg på innlegg om mer eller mindre ingenting akkompagnert av et bilde av rompa med stringtrusa/bikinitrusa dratt så langt opp at det kommer til å være kaviarstjerne på den i 12 vask etterpå.

Den verste av de alle pr nå er Isabel Raad. Hun har operert seg så til de grader at det skulle ikke vært lov. Hun har i lengre tid klaget og sutret på at hun nå angrer på alle operasjonene, selvfølgelig på egen blogg for å generere klikk og oppmerksomhet. Hun legger ut innlegg på innlegg med kroppsbilder nøye oppstilt, planlagt og retusjert slik at ikke alle hennes mange tusen daglige lesere skal se hvordan hun egentlig ser ut, samtidig som hun “angrer” på operasjonene. Dessverre for Isabel Raad så har deltakelsen på Paradise Hotel nå vist mange hvor galt det har gått, spesielt med rompa, og hun får sin rettmessige kritikk for å påvirke kroppsdebatten negativt.

Isabel: Hvis du angrer på operasjonene. Hvis du ønsker mindre oppmerksomhet rundt spesielt rompa. Slutt å stapp den opp i kamera ved hver minste anledning!

Det samme gjelder forøvrig også Sofienils1, Sophieelise og mange andre av disse såkalte toppbloggerene. Hvis dere vil at folk skal slutte å snakke om kroppen, puppene eller rompa deres så må dere rett og slett slutte med å ta bilde og poste på bloggene deres. Det dere driver med er dobbeltmoralisme på høyt plan. I det ene øyeblikket er det så fælt at folk snakker om kroppen deres at spesielt den mannlige delen av befolkningen burde vært utryddet, og i neste øyeblikk kommer et innlegg om tanntråd der rompa og side-boob er fokus og langt langt baki bildet skimtes en boks med tanntråd.

Det blir bare for dumt!

Jeg skulle ønske alle leserne deres fikk opp øynene og sluttet klikke på de vannvittige clickbaitene dere legger ut. Jeg skulle ønske folk, og spesielt de unge leserne, etter hvert klarte å sile vekk sutreinnleggene dere legger ut for å tjene penger på egen kropp. Men mest av alt skulle jeg ønske at feks Nettavisen, som jo fronter mange av disse bloggerne slutta å linke til de verste av innleggene. De burde heller melde bloggerne at “dette og dette bildet ønsker vi at du tar ut av innlegget før vi kjører det, for det har ingen relevans og er egentlig nærmest skadelig i kroppspressdebatten”.

Toppbloggerne følger nå i fotsporene til mange kjendiser før de. Media og det norske folk melkes og brukes for det de er verdt i oppgangstider, men da det begynner å gå i motbakke så skal det sutres. Da skal media la de være i fred. Da skal folket trekke seg tilbake. Den siste som jo har prøvd seg på dette er guttungen til Mette-Marit. Han har helt siden han skjønte hvordan han skulle benytte seg av “kongehus”-greia gjort det, og media har bitt på. Men, nå sutres det fra han og kongehus fordi media følger opp et kjæresteforhold han har.

Nåvel, det er uansett de kvinnelige toppbloggerne som er verst.

#sex #kropp #pupp #rompe #blogg #bloggere

4 kommentarer
    1. Jeg kunne ikke vært mere enig i det du sier her 🙂 Jeg har mange ganger tenkt på å skrive et innlegg om dette og jeg skjønner ikke de toppbloggerne, for noen av de sier først ” Er det noe jeg aldri skal gjøre, så er det å tukle med kroppen min, fordi det er en del av naturen osv” og to dager senere kommer et nytt innlegg “Jeg har tatta bootox i leppene”…..ja, altså jeg skjønner ikke hvordan det kan være noe godt å være toppblogger utenom at de tjener penger på å skape raseri i media og befolkningen. Hva med meg for eksempel? Jeg blogger om adopsjon, noe som opptar veldig mange i samfunnet, fordi det er mange som ikke kan få barn fra naturens side…er ikke det verdt en toppplassering liksom? 🙂 Hehe, jeg blir litt engasjert, og engasjement er bra, så lenge det blir publisert på riktig måte! Stå på 🙂 Fin blogg!

    2. Sandra G.: Synes også forøvrig at vanlige “vettuge” blogger får altfor liten oppmerksomhet. Så mange flere viktige saker i samfunnet enn det disse 10-15 damene står for…

    3. Akkurat det med sønnen til Mette Marit har jeg fått med meg helt tilfeldig en dag jeg var innom VG eller hva det nå var. Men jeg leser så sjelden aviser og ser enda sjeldnere på TV, at sånne ting får jeg omtrent aldri med meg. Jeg kikker heller aldri inn på toppbloggerne. Nettopp fordi det ikke interesserer meg. Det er så mye annet som heller opptar min interesse, så jeg velger å lese de jordnære bloggene istedet.
      Isabel Raad har jeg ikke hørt om engang 😉 Men fikk jo høre om henne gjennom innlegget her da 😉 Så ja, tror jeg fortsetter å holde meg til de jordnære bloggene jeg. Får jo greie på litt av hvert da 😉 😀
      Ha en fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg