En grøssende skrekkelig opplevelse!

Rett og slett grufullt…

Jeg opplevde altså noe i går som satte så preg på meg at jeg egentlig ikke klarte tenke på det eller skrive noe særlig om det før i dag. Det flyttet altså mine grenser så mye at jeg ikke er sikker på om jeg noensinne klarer riste dette av meg..

Jeg snakker ikke om banale ting som å spy…

Eller enda mer banalt som å spy litt i munnen og svelge det ned igjen…

Jeg snakker heller ikke om å dra inn snørr som så havner i svelget…

Enda mindre snakker jeg om å bare skulle ta vekk rusk fra nesa og dra ut en diger busemann med snørr hengende på…

Jeg snakker absolutt ikke om noe så banalt som å få bæsj på fingrene når du tørker deg bak…

Snakker heller ikke om å tråkke i hundebæsj og ikke merke det før du tar tak i skoene for å ta de av…

Noe så lite ekkelt som å ligge i halvsvime på alle fire og tørke spy etter unger gidder jeg nesten ikke nevne engang…

Like lite nevnelig er det å se unger og tyske fotballtrenere plukke buser og spise de…

Jeg snakker heller ikke om det å kle av og håndtere barn som har driti på seg eller å måtte plukke kabler ut av badekaret…

Jeg snakker selvsagt heller ikke om noe så banalt som å grave i sluk etc for å rense de…

Hva er det så jeg snakker om..

I går….

I går så…

I går så blinket jeg inn i rundkjøring……

#ekkelt #grøss #skrekk #skrekkelig #gru #grufullt #blinklys #bil #rundkjøring

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg