Drittalbue…!

For de som leser denne fantastisk velskrevne bloggen så er det ikke noe nytt at jeg sliter med en vond albue for tiden. På fredag fjaset jeg som vanlig vekk fruens formaninger om å dra til lege etter at hun hadde hørt meg stønne og akke meg som en skadeskutt elg på tivolitur da jeg stod opp om morgenen.

Jeg måtte selvfølgelig krype til korset og dra til lege, så røntgen, så poliklinikken og deretter hjem igjen med en hestekur antibiotika i sekken. Det fryktelige med den dagen var jo at semifinalen Sverige – Finland gikk på zebra og det hadde de ikke på venterommet..

Vel.. I dag la fruen merke til at infeksjonen var økt utover tidligere viste tusjstreker og dermed hørte jeg på fruen med en gang og dro tilbake til sykehuset. Nye undersøkelser og bestemmelse om å åpne opp albuen for å rense.. Masse bedøvelse var ikke nok til at jeg ikke ville kjenne kuttet pga betennelsen sa legen så dermed vet jeg nå hvordan det føles da en skalpell kapper huden din…

I skrivende stund sitter jeg på en sykeseng innlagt for natten og innpumping av antibiotika intravenøst.. Så sånn gikk det.. MEN, jeg fikk sett finalen da..på venterommet.. Yeey!!

Forresten.. Dere vet den vitsen om at damer er så rare…at de river av seg hår med voks… at de napper ut hår med pinsett…at de gjør særdeles gufne ting uten å mukke men at når’n skal i toern DA ere vondt…? Bad joke..baaaad joke.. Really bad joke..

Jeg har akkurat tatt tempen…

6 kommentarer
    1. Klarer ikke å dy meg jeg… Til mann å være høres du fryktelig pigg ut til å ligge på sykehus. De fleste menn er jo døden nære når de endelig får sutret seg til en seng der 😀 he he

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg