Takk for alt min gode venn..

I dag drikker jeg en øl for deg..

Det er en trist dag. En sorgens dag. En kjær og god venn er ikke mer. Sorgen er stor her jeg sitter på terrassen og tenker på deg. Du har vært med meg nå i 5 år. Det har aldri kommet et nei fra deg. Du har stilt opp hele tiden. Du har gitt alt i disse 5 årene. Du og jeg har hatt så mange flotte stunder på terrassen vår. Du har gledet så mange inklusive meg. Jeg og mine venner har flokket oss rundt deg…beundret deg og hva du kan gjøre..

Men nå er det altså slutt. Du orket ikke mer. Du fikk rett og slett en knekk det ikke var mulig å komme over. Du stod på og jobbet så godt du kunne men du var ikke til å hjelpes.. Kona var med deg helt til det siste og jeg lover å ære deg på din siste reise.

Så takk for alt min kjære Outback Omega 250..

Din siste reise går selvsagt på dynga…nå blir det ny gassgrill.. Woop woop !!

#grill #gassgrill #sorg #sommer

6 kommentarer

Siste innlegg