Toppløsprotest i Norge..

Er det ikke litt for lite av det?

Stolte nasjoner som Russland og Ukraina har jo lange tradisjoner for at når man ikke er enig med myndighetene så lager man et protestopptog og i fronten stiller da mer eller mindre barmfagre damer som har tusjet på seg et budskap…

Nå sist har jo attributtene blitt tatt frem for å protestere mot muslimske menn som slår konene sine… Jeg tenker jo at det alltid er for alvorlig det det protesteres mot

Er det ikke litt for lite sånt i Norge? Joda, vi har jo disse kjempetreige naking-damene som alltid står med ryggen til og protesterer mot bh-påbud i fjellheimen eller noe…oh så har vi Ottar-babesa som en gang imellom protestere toppløse…og de protestene kunne vi jo vært foruten…

Litt mer toppløsprotestering i dagliglivet tenker jo jeg hadde vært bra.. Vi har jo ikke så mange problemer så å dra det ned på litt mer vanlig problemstilling må jo bli bra..

På butikken: Det blir 1567,- takk.. “Hva, sååå myye, det finner jeg meg ikke i”.. FLAFF…

I trafikken: “kjøtthue, kjøre ut i krysset før det er klart, idiot..jeg protesterer”.. FLAFF

Damelandskamp i fotball: “Gult kort for det der…er du ikke bra heller?”.. FLAFF

Damelandskamp i håndball: “en 2-minutter for den lille saken der…det er jeg ikke enig i”..FLAFF

Partilederdebatt på tv: “Nei nå må du gi deg, det er det værste…”.. FLAFF… Eller når jeg tenker meg om….

Advokatserie på tv: “I object”…FLAFF..

#toppløs #protest

6 kommentarer
    1. careful what you wish for, før du får sukk for deg så er det daier klaskende overalt.
      Jeg protesterer sjelden på den måten, men jeg har ved flere anledninger truet min sønn når han sitter og slamper seg i bar overkropp ved matbordet, at om det ikke kommer på en t.skjorte, så vil jeg gjøre det samme. Det er ganske effektivt. Spesielt når han har kompiser på besøk.

    2. Ho,ho,ho 🙂 ein del klask ja.. Hadde kanskje ikkje blitt so vakkert, romantisk, opphissande for dykk menn, som det kan verke som om du insinuerer her.. Men, men., dykk menn er rare som er so glad i dei puppane.. Vi damer forstår sikkert aldri denne fascinasjonen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg