Ehh.. Tema-bryllup.. Da hadde ikke jeg blitt gift..

En av de mest klikk-kontroversielle menneskene i bloggverdenen har giftet seg. Pilotfrue har da endelig blitt pilotfrue “for real” og hurra for henne..

Jeg derimot hang meg litt opp i antrekket osv jeg.. Da jeg så bilder fra bryllupet må jeg ærlig innrømme at jeg gikk rett i en kongsbergknekk og så videre i fosterstilling i latteranfall. Pilotfrue har altså klart å kle opp gemalen sin i antrekk helt likt det prinsen fra 3 nøtter til Askepott hadde på seg. Lurer på om de hadde en fyr med fortellerstemme sånn som i 3 nøtter til askepott og?

Hadde fruen her i huset kommet med en sånn ide så hadde jeg bare sagt ja hvis jeg kunne giftet meg i sånn grønn Prima Vera tights og oppblåst gummihanske på hodet.. Videre måttet hun hatt på seg hjemmstrikket bryllupskjole med påheng av geiteragg, kongler, hestehov og små reddiker vi kunne hatt til nattmat. Undertøyet måtte ha vært heklet av sytråd i grelle farger samt at bh’n måtte være to halve kokkosnøtter bundet bak og over med gammal seig spaghetti..

Vårt temabryllup ville da avholdes i gapahuken på Steinerskolens område slik at vi kunne spikket og malt vårt eget barkebrød grillet på bål samt laget seljefløyter for å kunne spille opp til dans. Alle gjestene måtte ha kommet med hjemmelagde kostymer helst i nedbrytbart materiale vi kunne resirkulere dagen etter. Overnattingen ville selvsagt vært ordnet med 8 og 10 mannstelt, og med grovgravd latrine i utkanten av leirplassen beskyttet av en vegg bygd av grankvister.

DA kunne vi hatt et tema-bryllup..

Og så:

Mine Topp 10 mest leste blogginnlegg!

4 kommentarer
    1. Jeg synes at de hadde SINNSYKT flotte antrekk. Det var jo deres dag, så jeg forstår ikke hvorfor alle andre skal henge seg opp i det. De ville ha det slik i bryllupet sitt og da skal de få ha det også 🙂

    2. Emelie Karlsson: Selvfølgelig skal de få ha det som de vil 🙂 Det forandrer ikke det faktum at jeg gliste og så deretter kom med min betraktning. Jeg har ikke skrevet et eneste ord om at de ikke burde gjort som de gjorde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg