Jeg kaster klærne!

Det er på tide å gå all inn som såkalt topp-blogger… Jeg har tross alt stadig vekk opptil flere hundre lesere. Vel, om jeg da ikke treffer fullstendig som på Skjære unge mennesker i dagens Norge og En Mann forelsker seg ikke i kjønnsleppa di som har hatt tusenvis av lesere.

Jeg tenkte uansett at nå er det på tide å virkelig tråkke til som blogger. Og hva er det bloggere gjør for å få lesere? Jo de byr på seg selv. Så i dag kommer et sånt innlegg fra meg og.

I dag kaster jeg klærne, legger meg under kniven OG viser six-packen.

Here we go:

Her har jeg altså kastet klærne. Riktignok ikke kastet de i søpla men på gulvet, de er jo fortsatt i bruk. Jeg må innrømme at det var lettere å ta bilde av klærne når kastet var ferdig:

Som her. Vel, jeg fant jo da ut at i og med at jeg fortsatt ikke hanker inn hundretusener på denne bloggen så var det best å rydde opp igjen og legge klærne tilbake

Slapp helt av, skal brette senere.

Nåvel; Her kommer bildet av da jeg la meg under kniven:

Hm… føltes litt rart spør du meg.. Her er må uansett et bilde da jeg har reist meg opp igjen..

Det siste jeg lovet var jo et bilde der jeg viser six-packen.. Den har jeg jobbet hardt for.

Er jo tross alt lørdag. Kjøper Ringnes Lite så ikke handleposene skal bli så tunge å bære (hvis du lurte på det).

Nåvel..

Med dette utleverende høyst personlige innlegget helt på høyde med de mest personlige innleggene på blogg.no av toppbloggere tenker jeg sponsorene kommer til å stå i kø. Jeg synes jo det er litt snodig at ikke for eksempel Gilette, eller en av konkurrentene kanskje, kom på banen etter dette innlegget: Gillette… Ta deg ei bolle!!

Time will sjåvv..

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg