Gi mer faen damer!

Hørt det før?

Jeg leste det nå sist da en muslimsk dame uttalte det på vegne av muslimske damer.

Men det gjelder jo egentlig for alle damer hele tiden gjør det ikke? Gi litt mer faen. Gi mer faen i hva andre tenker om alt mulig? Rett og slett gi mer faen i hva andre spesielt damer tenker om deg og hva du gjør.

Det begynner så tidlig for damene. Allerede som unge jenter begynner sammenligningen og "dømmingen" av hverandre. Ungdomsårene er vel ikke noe lettere da romper, pupper og kropp ubønnhørlig popper opp og ut. Tenk om jentene lærte allerede da å gi mer faen i hva andre jenter tenker om kroppen deres?

Det hjelper liksom ikke å bli voksen heller for damene. Kropper og kroppsformer selger som hakka møkk og kvinnene bombarderes med slik og slik skal og må du se ut. Sånn og sånn må du trene og leve. Du er ikke lykkelig før huset ditt ser sånn ut. Tenk om alle damene som sitter til stadighet og gremmes og føler seg mindreverdig, ulykkelig, mislykka, etc hadde klart å rett og slett gi mer faen. Det er vel ikke andre damer som skal bestemme om du er verdt noe..

Kvinners verste fiende er jo kvinner selv, og spesielt om man har vært så heldig å bli mamma. Da kommer det berømte mammapolitiet inn og tar vekk all glede og lykke om du som mor ikke har evnen til å tenke (og evt si) "kyss meg i ræva" til alle de mødre som mener de har rett til å kritisere andre mammaer i deres mødregjerning. Tenk om alle damer hadde klart å bli flinkere til å gi mer faen i hva "besserwissere" sier..kanskje hadde tilogmed mammapolitiet dødd ut?

Hold kjeften på deg, du er mann, hva vet vel du… Det tenker du kanskje nå? Vel, jeg vet da noe. Jeg vet hva jeg tenker om dette, det har jeg jo skrevet over her. Jeg vet hva jeg ønsker damer skulle bli flinkere til, det står vel og over her. Jeg vet jo og hva jeg som mann liker, og jeg tipper jeg ikke er alene heller, og det er at damer er som flottest når de er seg selv. Når de byr på seg selv. Det spiller ingen rolle om det er litt tynt her eller litt tykt der.. Stemmer kjemien betyr sånt ikkenoe.

Les forøvrig : En mann forelsker seg ikke i kjønnsleppa di!

Denne beskriver vel hvordan veldig mange menn tenker. Selvsagt finnes menn (gutter) som tenker annerledes… Men damer, tenk, tenk om dere kan gi litt faen i de og. Gi faen i de som vil ha deg til å bli noe annet enn den du er.

God helg 🙂 og gi litt mer faen…

#kvinner #jenter #samfunn #faen #kropp #sex #pupper #rompe #livet #tenk

5 kommentarer
    1. Enig med deg, men aller først må alle jenter/damer/kvinner innse en eneste ting…..reklame er for å selge noe en fantasi…ikkje hvirkeligheten….
      Plaggene på dukkene i butikken er brukt nåler på for å sitte pent. På bildene er det så retusjert at selv en sjimpanse ville vært fin
      Lær deg din kroppsfasong og handle klær der etter
      Du ka slanke deg legge på deg og alt mulig men du kan ikkje forandre skjelletet og kroppsfasongen din…eller høyden bredden..med mindre alt er polstring og selv da er det mulig du er en person som ikkje kan bli tynn uten å bli mager og syk
      Vi er forskjellige, vi er unike..feire forskjellene..ikkje utviske dem
      Elsk at det kun er en av DEG så gøy….ingen er som du….
      Og det gjelder menn også
      Og ang menn eller damer som vil at du skal se sånn og sånn ut og bruke de og de klærene og spise ditt og trene datt og alt som ikkje er DEG ? Da er de feile personer og bruke som pekepinn for de liker ikkje den du er,men dit potensiale….og med mindre DU ønsker selv å endre på noe i positive forstand… så gjør det aldri FOR en annen……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg