Den perfekte farsdagsgaven

Ditt helt egne lille tappetårn

Jeg har nok ikke vært, og er vel fortsatt ikke den letteste å ha med å gjøre på slike «dager». Det er absolutt ikke fordi jeg ikke blir glad for ting, det er bare sånn at jeg aldri ønsker meg noe, og da er det jo ikke lett å gi noe heller.

Men i år ble jeg skikkelig overrasket og veldig veldig glad.

Fredag ettermiddag dro jeg på butikken for å handle inn til fredagsmiddagen. Da jeg kom hjem satt kone og barn i stuen og smilte alle sammen.

Jeg fikk dette kortet samt at det stod en hvit plastboks på bordet.

Til og med jeg visste jo at farsdagen ikke var på fredag, men jeg skjønte ganske fort hvorfor de ikke hadde lyst (klarte) å vente med å gi denne gaven.

Denne.

Nå skulle man jo tro at dette kun var en kjøleboks av noe slag, sånn sett er det jo det også, men en liten detalj skiller.

Den lille spaken…

Lokket åpnes opp og avdekker et tettelokk.

Tettelokket inneholder også en liten motor.

Tettelokket har 6 plastslanger festet til seg. Rommet under har et gulv formet som 6 rundinger.

Vi satte bare 4 ølbokser inn første gangen. Slangene skal da selvsagt ned i hver sin boks. Det hører også med et kjøle-element tilpasset mellom boksene.

Så enkelt det skal bli. Six-pack på butikken. Sette hele greia i boksen, åpne alle, lukke igjen og trenger ikke gå glipp av et eneste minutt av gullrekka fordi man må ut på kjølern etter mer forfriskninger.

Lokkene settes på plass igjen og så er man klar.

Boksen er batteridrevet og fungerer veldig bra. Du kan veksle mellom vanlig tapping ved å holde spak mot deg, og avslutte med å lage skum ved å skyve spak fra deg.

Boksen blir en morsom detalj å ha med seg ut på terrassen på sommeren. Eller stående på enden av middagsbordet når man har gjester.

Som sagt, veldig overrasket og veldig glad.

Tusen takk til alle i huset

<3 <3 <3 <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg