En kveldsrunde golf

Hull 10

Helt alene for meg selv.
Slo ut fra hvit.
Par 3. Green borti solen der et sted. Landet bak green, pitchet inn og satte par-putt. Meget fornøyd.

Hull 11.

Drive ned i dump. 4-jern videre. Slo meg ikke ut høyre denne gang på tross av ball lavere enn bein.

Slag 3, 50 meter igjen. Landet der:

Det ble en to-putt og par.

Hull 12:

Drive ut gikk veldig bra. Midt i fairway og ca 100 inn


Slaget gikk bra, ball på green… og oioioi.. nedslag og backspinn…

Dessverre en tre-putt og bogey.

Hull 13:

Par 3, langt, flagg bakre. Traff litt tykt med 5-jern, ligger midtre platå.

Pitchet inn til 1 meter fra flagg og satte putt for par.

Hull 14:

Første missede utslag i dag. Landet i rough venstre i bakken. Slo en provisorisk som ligger  greit. Den i roughen var det bare å glemme. Slag 4 endte nesten på green. Pitch, putt og dobbel.

Hull 15:

To av Tyrifjords flotteste hull nå. Utslaget satt midt i fairway. Ikke altfor langt slag, men passe, ca 130 inn.

Jeg gikk for et 9-jern.

Det ble en kækk og en to-putt og bogey.

Hull 16:

Par 5 hull, green bort og ut til venstre. Poenget  mitt her er å ikke gå i bunker…

Som sagt…. Aaarghh…

Slo meg ut og så 7-jern innspill til 3 meter fra green og 5 fra flagg.,

Pitch, 2-putt og bogey. Ikke fornøyd med det på hull 16.

 

Hull 17:

Trikset  her er å ikke havne i bunker fairway, og ikke bunkeren fra helvete foran green.

110 inn. 9-jern. Gikk litt langt. Endte her:

Det ble pitch og 2-putt og nok en bogey.

Da gjenstår hull 18. Jeg har brukt 1t 15min til nå.

Hull 18:

Siste utslag i dag også bra.

50 meter igjen

Det ble par på hull 18.

Bonusbilder.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg