Hvor er allergimedisinen for dette?

Jeg stygt redd for at den ikke finnes…

Jeg har med årene utviklet en rekke allergier. Disse allergiene fremkaller alt fra grøss på ryggen til rablende sinne litt ettersom hva, hvor og når de dukker opp..

 

Jeg har allergi mot folk som ikke bruker blinklys.

Jeg har allergi mot 60-90 sjåfører.

Jeg har allergi mot folk som står og henger i rulletrapp/rullefortau istedenfor å følge «stå til høyre, gå til venstre» regel.

Jeg har allergi mot MDG politikere uten snev av virkelighetssans.

Jeg har allergi mot overskrifter i media som omhandler at vaksinerte er smittet.. FÅ DET INN I HUE EN GANG FOR ALLE; VG, DAGBLADET, NETTAVISEN.. Vaksinen hindrer ikke smitte.. DEN HINDRER ALVORLIG SYKDOM…!!!

Jeg har sterk allergi mot konspi-folk som i fullt alvor sammenligner vaksineutrulling med jødeutryddelsen.

Jeg har allergi mot kø..

Jeg har allergi mot folk som sniker i kassakø.

Jeg har allergi mot folk som har symøte enten ved start eller slutt trapper.

Jeg har allergi mot folk som ikke leser hele artikkelen før de kommenterer.

Jeg har allergi mot folk som ikke oppdrar ungene sine… og ende mer allergi mot foreldre som sitter og ser på ungen sin være idiot og ikke retter på oppførselen..

Jeg har allergi mot populisten Audun Lysbakken.. kanskje den aller verste populist Norge noensinne har hatt i politikken. (han følges for øvrig sterkt av Moxnes…som alltid har løsning på alt..men ikke penger til det).

Jeg har allergi mot folk som pakker lyskryss..

Jeg har allergi mot syklister som ikke samarbeider med bilister.

Jeg har allergi mot veganere som ikke holder veganismen sin for seg selv.

Jeg har allergi mot supportere som klager og kjefter…uten å kunne reglene..

Jeg har allergi mot unge-kaffe-latte-hipstere som lever på mamma og pappa og som protesterer mot oljenæringen…

Jeg har ekstremallergi mot bilister som ligger konstant i venstre kjørefelt på motorvei…

Jeg har allergi mot “jammen du kan jo bare” folk…

Jeg har allergi mot påtvunget skidag etc..

 

Ja… og så har jeg et snev av bjørkepollenallergi….

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg