Varner Arena, landskamper

Jeg har hatt gleden av å besøke nye Varner Arena, Frisk Askers nye hjemmearena, denne fredag og lørdag i anledning landskampene Norge – Danmark.
3 av de faste i sekretariatet på Ringerike har tatt video, live-føring og da speaker på meg. Klokkefører fra Fredrikstad.

Jeg kan ikke si annet enn wow til denne nye hallen. Moderne, ganske intim (seter helt inn til vantet hadde gjort det 100%, men det er kanskje noe branntekniske greier), og et suverent lyd- og kube-opplegg. Du kommer inn i en vrimlehall med sittegrupper, spillbord, kiosk/kafé, supporterbutikk samt greit med toaletter. Parkeringsanlegg under hallen er et kjempepluss.

Jeg tenkte jeg kunne legge ut noen bilder knipset litt i går samt nå før kamp 2. Jeg aner ikke hvordan de forskjellige stedene er priset i hallen, men det er nå da vanlige plasser, litt mer «private» plasser med bord ute i hallen samt da egne losjer osv.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg