Hei hei Radio Metro, her kommer jeg!

FM meg her og FM meg der. Statens milliardsluk er bare bull og idioti!

Etter å ha trodd i lengre tid at "mannen med knappen" skulle slå av FM-nettet skikkelig så har jeg altså fått den gledelige overraskelsen at det gjør han jo ikke.

Det er diverse radiokanaler som rett og slett bare er jålete og hopper over på dabbedidubbedidabb-hysteriet. FM-nettet skal altså virke i mange år enda. Jeg kan ikke utbryte annet enn: Excellent!!!!

Dette igjen gjør jo at jeg slippe å sette meg inn i dette nymotens Spotify-greiene og lignende. Radio Metro sender hvert fall musikk og nyheter, noe som holder i massevis for meg tur-retur jobb etc.

Joda, jeg kommer til å savne #Morgenklubben men jeg overlever nok dette og. Trodde aldr det skulle komme noe radioprogram som overgikk Irma1000 men det skjedde det også.

Nåvel; Øra er innstilt på Radio Metro fremover. Kjøpe meg radio for å høre på reklamekanaler er uuuuuuuuaktuelt..!!

#RadioMetro #RadioNorge #dab #flab #smab #babb #rabb #sabb #knabb #radio

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg