Skandalen da jeg så Sophie Elise på Gardermoen

Sent en tirsdags kveld…

Det var på tirsdag, nærmere bestemt nå på tirsdag kveld, at jeg ankom Gardermoen i 22 tiden for å hente kona som hadde vært på en bitteliten jentetur til London med sin søster og sitt ene tantebarn.

Jeg tusler inn og oppdager at flyet er 25 minutter forsinket fordi det jo hadde kommet snø i London og der måker man jo med alle tilgjengelige håndskuffer hver gang det snør, så det er ikke rart det tar litt tid.

Jeg fant meg da en plass og ble sittende og observere alle folkene som kom og gikk. Det har jeg gjort en gang før også, som du kan lese om her:

Les : Flyplassnennesker

Jeg tok tilogmed et bilde av noen som virkelig ventet på noen med flagg og plakat, men så tenkte jeg at det skulle jeg sikkert ikke gjort så jeg slettet det og la telefonen i lommen igjen.

DET skulle jeg jo ikke gjort.. for akkurat da kom Sophie Elise skikkelig trampende ut fra internasjonal ankomst. Og Yes, hun kom faktisk trampende ut. Kona fortalte etterpå at hun hadde trampet forbi henne inne ved båndene også. 2-3 meter bak henne gikk en jente som tydelig var med. Hun trampet ikke. Hun så faktisk ut som hun ikke hadde spesielt lyst å være der. Det var heller ikke noe rart så sur som SE så ut.

Ikke fikk jeg tatt bilde eller film. Ikke av noe av det. Telefon i lomma. Amatør, jeg vet det.

Skandalen?

Det var slettes ikke at gang-arten til SE minnet om god gammeldags fotballoppvarming med høye kneløft…

Neida.

Skandalen var rett og slett;

Jeg var litt sulten og tørst så jeg gikk i kiosken. Kjøpte grill i brød og en brus.

92,-

Det er skandale det.

#Sophieelise #gardermoen #tramp

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg