Dette skal jeg gjøre etter korona

Man skulle kanskje tro listen var lang

Jeg vet ikke om det jeg nå skal si betyr/understreker at jeg er en særs kjedelig fyr blitt, eller om det rett og slett er litt sånn for ganske mange.

Jeg ser jo alle som skriver her og der lange lister på hva de skal gjøre etter at korona er “ferdig”, om den nå egentlig blir ferdig noensinne, det kan jo hende vi kommer til å måtte leve med dette som en vanlig influensa, men at vi klarer skaffe vaksine/medisin mot dette og dermed ikke trenger gå i lockdown hvert år.

Nåvel…

Hva skal jeg gjøre etter korona?

Vel..

Gå på jobb, altså fysisk

Gå på trening/kamp.

Gå på eller ta imot ett og annet sjeldent besøk.

Det er vel stort sett det… Kan jo tilogmed spille golf nå.

 

Bortsett fra de tingene der er faktisk ikke livet så veldig forskjellig fra pre-korona. Ikke driver jeg/vi og løper rundt på utesteder og fester. Ikke er vi på restauranter i tide og utide. Ikke går vi på besøk eller tar imot besøk hele tiden. Ikke treffer vi familie ofte heller, Bergen/Hønefoss er litt avstand, men blir hyggelig å invitere min mor på middag etc igjen.

Betyr dette at jeg på en kjedelig-skala fra 1 til 10 sprenger skalaen?

Eller er det slik for ganske så mange?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg