Dette kan bli skikkelig smalhans det
I krisepakken for idrett og frivillighet står det visstnok:
Det kan ikke søkes om kompensasjon for blant annet:
-Tapte inntekter fra planlagt salg av mat og drikke
-Tapte reklame/sponsorinntekter
Så;
Hvordan står det da til med økonomien rundt omkring i klubbene om de regnet med at en kompensasjon ville avhjelpe sesongavslutningen 2019-2020 + oppstarten 2020-2021 sesongen?
Hvis anslagsvis 70% av inntektene er sponsorkroner, 15% er publikum og 15% er salg av mat/drikke/effekter, og så nær sagt alle sponsorkronene tar repern denne sesongen; Hva da?
Jeg går ut ifra at det jobbes med denne delen av krisepakken, men klubbene må vel utarbeide en plan B i tillegg. Et eller annet som sikrer sesongen og anti-konkurs-drift.
Begynner Get-klubbenes økonomi å bli kjent nå?
Lisenspapirene skulle vel være inne 15 mars. Når får klubbene svar på de?
Kommer også de kriteriene til å følge lisens gitt i fjor? dvs alle får lisens, på tross av…?
Legg meg gjerne til på snap: Jimbo-33.
#ishockey #2hockey #hockey