Ingen dekning av tapte inntekter fra salg og sponsor

Dette kan bli skikkelig smalhans det

I krisepakken for idrett og frivillighet står det visstnok:

Det kan ikke søkes om kompensasjon for blant annet:

-Tapte inntekter fra planlagt salg av mat og drikke

-Tapte reklame/sponsorinntekter

 

Så;

Hvordan står det da til med økonomien rundt omkring i klubbene om de regnet med at en kompensasjon ville avhjelpe sesongavslutningen 2019-2020 + oppstarten 2020-2021 sesongen?

Hvis anslagsvis 70% av inntektene er sponsorkroner, 15% er publikum og 15% er salg av mat/drikke/effekter, og så nær sagt alle sponsorkronene tar repern denne sesongen; Hva da?

Jeg går ut ifra at det jobbes med denne delen av krisepakken, men klubbene må vel utarbeide en plan B i tillegg. Et eller annet som sikrer sesongen og anti-konkurs-drift.

 

Begynner Get-klubbenes økonomi å bli kjent nå?

Lisenspapirene skulle vel være inne 15 mars. Når får klubbene svar på de?

Kommer også de kriteriene til å følge lisens gitt i fjor? dvs alle får lisens, på tross av…?

 

Legg meg gjerne til på snap: Jimbo-33.

 

#ishockey #2hockey #hockey

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg